Νικολαντωνάκης Κωνσταντίνος
Αναπληρωτής Πρόεδρος

Καθηγητής

Γνωστικό Αντικείμενο:
Γραφείο:
Τηλέφωνο: 2385055066
E-mail: knikolantonakis@uowm.gr
ΠτυχίοΔιδακτορικό
ΤίτλοςΕπιστημολογία και Ιστορία των Θετικών Επιστημών και των Τεχνικών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαUniversite Paris Diderot, Paris - 7, Παρίσι, Γαλλία
Τίτλος1998
ΠτυχίοD.E.A.
ΤίτλοςΕπιστημολογία και Ιστορία των Θετικών Επιστημών και των Επιστημονικών Θεσμών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαUniversite Denis-Diderot, Paris-7, Παρίσι, Γαλλία
Τίτλος1994
ΠτυχίοΠροπτυχιακό
ΤίτλοςΜαθηματικών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑ.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τίτλος1992
Θέση - ΤίτλοςΑναπληρωτής Καθηγητής
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΜαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Π.Τ.Δ.Ε., Φλώρινα
Έτος2014
Θέση - ΤίτλοςΕπίκουρος Καθηγητής
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΜαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Π.Τ.Δ.Ε., Φλώρινα
Έτος2010
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΜαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Π.Τ.Δ.Ε., Φλώρινα
Έτος2006
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔΙΜΕΠΑ Β ΦΑΣΗ, Διδακτική Μαθηματικών
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ-ΠΔΜ
Περίοδος2016
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό,Υποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΣχολικά εγχειρίδια και εφαρμογές πολυτροπικής Σημειωτικής
ΠληροφορίεςΠΤΝ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό, Υποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΕπιστημολογία και Ιστορία των Μαθηματικών και της Μαθηματικής Εκπαίδευσης - Διδακτικής των μαθηματικών
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό, Υποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΣτοιχεία Αριθμητικής και Θεωρίας Αριθμών για το Δάσκαλο
ΠληροφορίεςΠ.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2006
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό, Υποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΣτοιχεία Γεωμετρίας και Επίλυση Προβλημάτων, Υποχρεωτικό
ΠληροφορίεςΠ.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2006
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό, Υποχρεωτικό Επιλογής
Τίτλος ΜαθήματοςΕπιστημολογία
ΠληροφορίεςΠ.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2006
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό, Υποχρεωτικό Επιλογής
Τίτλος ΜαθήματοςΣτοιχεία Ιστορίας Μαθηματικών και Μαθηματική Εκπαίδευση
ΠληροφορίεςΠ.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2006
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό, Υποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΕπιστημολογία και Ιστορία των Θετικών Επιστημών
ΠληροφορίεςΠ.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2006
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό, ΠΤΔΕ-ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι διαδικασίες μάθησης υπό το πρίσμα του Συστημικού Παραδείγματος: Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, Όλγα Μπίκα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕπίλυση ρεαλιστικών προβλημάτων σε μαθητές Ε' Δημοτικού, Ελένη Παπαγιαννίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ Πραγματεία - Αριθμητική του Τρεβίζο στην Καπιταλιστική Κοινωνία του 15ου Αιώνα- Ιωάννης Ζήσης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΙσοπεριμετρικά σχήματα και Γεωμετρικοί χώροι εργασίας: διδακτική απέμβαση στην ΣΤ' Δημοτικού με αξιοποίηση ιστορικών πηγών - Ματθαίος Αναστασιάδης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση των κλασματικών αριθμών - Ιωάννης Σινάπης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ διδασκαλία των μαθηματικών μέσω της λογοτεχνίας: η περίπτωση του Ευτόκιου του Ασκαλωνίτη- Σίμος Καβαλάρης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤο Project Mathisgoodforyou, - Δίγκτση Κλημεντίνη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνεστάκης Πέτρος
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤσακίρη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑθηνά Καραμανίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠαπαθεοδώρου Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική πτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυγκριτική μελέτη της επίδοσης μαθητών Ε και ΣΤ τάξης δημοτικού σχολείου με φοιτητές/τριες του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας στην επίλυση προβλημάτων,, Νίκος Ταγγίρης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπω Καθηγητής
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟ κινεζικός άβακας ως μέσο εννοιολογικής κατανόησης της δομής του δεκαδικού αριθμητικού συστήματος. Διδακτική παρέμβαση σε μαθητές ΣΤ Δημοτικού, Τσιάπου Βασιλική
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων Καθηγητής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Πτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυγκριτική μελέτη της επίδοσης μαθητών Ε και ΣΤ τάξης δημοτικού σχολείου με φοιτητές/τριες του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας στην επίλυση προβλημάτων, Παπαγιαννίδου Ελένη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων Καθηγητής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή, Μαθηματικό, Πανεπιστήμιο Πατρών
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΘεωρητικό Υπόβαθρο στο έργο "Πνευματικά" του Ήρωνα του Αλεξανδρινού, Βάιος Αργυράκης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επταμελούς επιτροπής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤο 'Σπασμένο τηλέφωνο" στη γεωμετρία: περιγράφοντας και σχεδιάζοντας γεωμετρικά σχήματα, Γούτση Θεοδώρα
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής επιτροπής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική πτυχιακή εργασία, Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο Δυτικης Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιερεύνηση της μεθοδολογικής συνέχειας στο πεδίο των Μαθηματικών στο ΔΕΠΠΣ του νηπιαγωγείου και στο ΔΕΠΠΣ του δημοτικού σχολείου (Α τάξης), Ειρήνη θεοδώρου
Είδος ΣυμμετοχήςΒαθμολογητής Β'
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιαδακτορική Διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ επίδραση κοινωνικών και ψυχολογικών παραγόντων στην ευελιξία μαθητών της ΣΤ΄ Δμοτικού στους νοερούς υπολογισμούς - Γιώργος Λυγούρας
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής για την εμπέδωση του ελληνικού πολλαπλασιασμού. Διδακτική παρέμβαση με το εκπαιδευτικό λογισμικό "Ταξιδεύοντας με τον ελληνικό πολλαπλασιασμό", Ζωγράφου Νίκη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής επιτροπής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυγκριτική μελέτη των προγραμμάτων της Ελλάδας και της Αγγλίας στους νοερούς υπολογισμούς. Εμπειρική έρευνα - Νίκος Συμεωνίδης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυμπεριφορές μαθητών Γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες, δίγλωσσων και μη, σε καταστάσεις πολλαπλασιασμού - Ροδίτσα Φραγγίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυμπεριφορές εκπαιδευτικών σχετικά με τον αλγόριθμο του Ελληνικού πολλαπλασιασμού. Διδακτική παρέμβαση με το εκπαιδευτικό λογισμικό "Ευτόκιος" - Απόστολος Πουγαρίδης
Είδος Συμμετοχής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι πραγματείες Γεωμετρικά, Μετρικά και Όροι των Γεωμετρίας Ονομάτων του Ήρωνα του Αλεξανδρινού: μια κριτική-συγκριτική μελέτη στο πλαίσιο της αρχαίας ελληνικής γεωμετρικής παράδοσης - Δημήτριος Φωτίου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣύγκριση της στοχοθεσίας του προγραμματισμού στο Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο: η περίπτωση της LOGO - Στεργιανή Τσαγγοπούλου
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ-ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση των σχολικών εγχειριδώιν της Φυσικής στο Δημοτικό Σχολείο: διδακτικές και κοινωνικο-πολιτισμικές διαστάσεις - Νίκος Αλχασίδης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού "Η οικονομία και εγώ" - Πελαγία Τζημητρέα
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜορφές τεκμηρίωσης και λογικών συλογισμών σε μαθητές του Δημοτικού Σχολείου - Κων/νος Φλέγκας
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕφαρμογή και αποτελέσματα από τη χρήση του Λογισμικού ΒΙΩ.ΠΑ.ΠΡΟ.Π. (Βιωματική Παρουσίαση Προσθετικών Προβλημάτων) - Μιλτιάδης Αυγερινός
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική Διατριβή, ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη της διδασκαλίας και της μάθησης εννοιών και φαινομένων του ήχου: Μια διηλικιακή μελέτη για την παραγωγή και τη διάδοση του ήχου - Κων/νος Αρβανιτάκης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ανάπτυξη των επιστημολογικών πεποιθήσεων σε διαφορετικούς τομείς γνώσης κατά την παιδική ηλικία - Παρασκευάς Παπακανάκης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μεταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδίαση και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής για τον ελληνικό πολλαπλασιασμό - Ιωάννης Παναγιωτόπουλος
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Α.Π.Θ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση λόγου των άρθρων για την ιστορία των μαθηματικών στα περιοδικά Ευκλείδης Α, Β, Γ, Αργυροπούλου Βασιλική
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής Ειτροπής
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Α.Π.Θ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ χρήση υλικών αντικειμένων στη διδασκαλία και τη μάθηση των αριθμητικών πράξεων: η περίπτωση της πρόσθεσης - αφαίρεσης στην Α' τάξη του δημοτικού σχολείου, Στυλιανός Παπακωνσταντίνου
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής Ειπτροπής
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔυναμική Γεωμετρία - Καρακώστα Αναστασία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία Μερταπτυχιακού ΠΤΔΕ - ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ιστορία των μαθηματικών ως συστατικό στοιχείο στην εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων: Η μελέτη των αριθμητικών συστημάτων - Γεωργία Παπαδοπούλου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Α.Π.Θ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ έννοια του ποσοστού ως λόγου δύο μεγεθών: διδακτικές προσεγγίσεις, γνώσεις και αντιλήψεις των μαθητών στο δημοτικό σχολείο, Σπύρου Κυριαζίδη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής επιτροπής
Έτος2006
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., Α.Π.Θ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους ρητούς αριθμούς, Κατσάρκας Αρίσταρχος
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής επιτροπής
Έτος2006
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Μεταπτυχιακή εργασία, Π.Τ.Δ.Ε., ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕπίδοση και ευεξία μαθητών της Γ΄Δημοτικού στους νοερούς υπολογισμούς και το κοινωνικό τους υπόβαθρο - Γιώργος Λυγούρας
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής
Έτος2006
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΕρευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από ΟΤΑ και άλλους φορείς
ΤίτλοςΙΔΕΑ. Κατάλογος Έκθεσης Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και Επιστήμης
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΚατάλογος Αρχαία Ελληνική Επιστήμη και Τεχνολογία
Έτος2019
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΕρευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από ΟΤΑ και άλλους φορείς
ΤίτλοςΙΔΕΑ. Κατάλογος Έκθεσης Αρχαίας Ελληνικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΚατάλογος Έκθεσης ΙΔΕΑ Αρχαία Ελληνική Επιστήμη και Τεχνολογία
Έτος2018
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
ΤίτλοςΠιλοτικής Εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμόςφορέαw υλοποίησης το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Έτος2012
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
ΤίτλοςΕπιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΕπιμορφωτής στο πλαίσιο του Προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ, φορέας υλοποίησης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Έτος2008
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
ΤίτλοςΈνταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΥπεύθυνος φορέας υλοποίησης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Έτος2007
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΕλληνικές παραδόσεις στα αραβικά μαθηματικά και τη φιλοσοφία
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣυνεργασίας Ελλάδας-Τυνησίας στο πλαίσιο των Διακρατικών Συνεργασιών του Προγράμματος ΕΠΑΝ Ανταγωνιστικότητα, Μικρό Βιβλίο με τις ερευνητικές εργασίες Διάρκεια 2 έτη, Πείπου 10000 Ευρώ
Έτος2006
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΤεκμηρίωση, ανάπτυξη ψηφιακής συλλογής και δημιουργία μίας θεματικής πύλης (κόμβου) πληροφόρησης και ανταλλαγής απόψεων με θέμα την Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜελετητής και Υπεύθυνος Ομάδας εκτέλεσης του Προγράμματος, Ε.Π. Κοινωνία της Πληροφορίας σε συνεργασία με τον Τελικό Δικαιούχο Ν.Π.Ι.Δ. Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας.
Έτος2006
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης
ΤίτλοςΕπιμόρφωση και Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Δυσκολίες Μάθησης
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΕπιμορφωτής στο Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – ΥΠ.Ε.Π.Θ., Φορέας Υλοποίησης Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής,Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Έτος2004
SÉRÉNUS La Section du cylindre. La Section du cône
Micheline Decorps-Foulquier, Michel Federspiel, Kostas Nikolantonakis, Les Belles Lettres, Collection Budes, Paris, 320, 2019
Επιμελητής του Κατάλογου της Έκθεσης ΙΔΕΑ, Αρχαία Ελληνική Επιστήμη και Τεχνολογία
Νικολαντωνάκης, Κ., Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – Νόησις, 214, 2018
Η Πρακτική Αριθμητική του Treviso. Μετάφραση
Νικολαντωνάκης, Κ., & Ζήσης, Ι., Παιδαγωγική Σχολή – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 170, 2018
Η Δεκάτη του Simon Stevin της Bruges. Μετάφραση – Διδακτικές Προτάσεις
Νικολαντωνάκης, Κ., Παιδαγωγική Σχολή – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 53, 2018
Challenges for Teaching Mathematics in Primary School. Problems from the Greek and Portuguese Mathematical Traditions
Kostas Nikolantonakis, Fátima Regina Jorge, Maria de Fátima Paixão, Paulo Silveira, Matthew Anastasiadis, Instituto Politecnico de Castelo Branco, 120, 2018
Proceedings – Actas – Actes Mathematical Working Space - Espacio de Trabajo Matemático - Espace de Travail Mathématique, Fifth ETM Symposium - Quinto Simposio Internacional ETM - Cinquième Symposium E
Inés Mª Gómez-Chacón, Alain Kuzniak, Kostas Nikolantonakis, Philippe R. Richard, Laurent Vivier, Faculty of Education - University of Western Macedonia Florina, Greece, 520, 2017
Επιμέλεια Πρακτικών του Πανελληνίου Συνεδρίου «Αριστοτέλης: ο homo universalis της αρχαιότητας και ο αέναος διάλογος με τις επιστήμες»
Νικολαντωνάκης, Κ., Μπαφίτη, Ά., Μπούτσκου, Λ., Λαζαρίδου, Μ., Χαντόγλου, Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 560, 2016
Επιμελητής του 2nd Thematic Issue, του Menon Journal of Educational Research
Nikolantonakis, K.,, Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 210, 2016
Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών
Επιμ. Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης, , , 2014
Metric System and Local Adoptions in Europe
Fatima Paixao & Konstantinos Nikolantonakis, Instituto Politecnico de Castelo Branco, 114, 2012
Serenus d’ Antinoe dans la tradition Apollonienne et Archimedienne
K. Nikolantonakis, Presses Universitaires Septentrion, 236, 2001
Astronomical Measurement Instruments from Ancient Greek Tradition
Οικονόμου Ν., Νικολαντωνάκης, Κ., Νίτσιου, Π., Τεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, 48, 2000
Σχέσεις περιμέτρου - εμβαδού με χρήση ΤΠΕ σε φοιτητές Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
Δ. ΣΟΛΑΚΗΣ, Κ. ΝΙΚΟΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, International Journal of Educational Innovation,, Vol. 2, Issue 1, ΕΕΠΕΚ, , 2019
Ιστορικά Αριθμητικά Συστήματα με χρήση ΤΠΕ σε φοιτητές
Α. ΤΣΑΡΤΣΑΡΑΚΗΣ, Κ. ΝΙΚΟΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, International Journal of Educational Innovation,, Vol. 2, Issue 1, ΕΕΠΕΚ, , 2019
The Contribution of Mathematics online games to qualitative differentiation and intrinsic motivation of students with mild intellectual didabilities
Manginas, J., Nikolantonakis, K.,, European Journal of Special Education Research, Vol. 3, Issue 1, 58-80, 2018
An understanding of basic mathematical concepts by students with mild intellectual disabilities through the use of online digital games
Manginas, J., Nikolantonakis, C, European Journal of Intellectual Disability, , 1-24, 2017
Cognitive skills and mathematical performance, memory (short-term, long-term, working), mental performance and their relationship with the mathematical performance of pre-school students
Manginas, J., Nikolantonakis, C., Papageorgioy (, European Journal of Education Studies, Vol. 3, Issue 12, 1-35, 2017
Θεοδόσιος o Τριπολίτης και Σερήνος ο Αντινοεύς: Δημιουργοί πρωτότυπων πραγματειών συνθετικής μορφής και παραγωγικής δομής, ή μη πρωτότυποι εργατικοί ερανιστές
Νικολαντωνάκης, Κ.,, Ουτοπία, Τεύχος 121, 73-90, 2017
ETG idoines en France, en Grece et au Quebec – une etude comparative sur la formation initiale des enseignants du premier degree
Beck, V., Braconne-Michoux, A., Nechache, A., Nikolantonakis, K., Vivier, L., Wieruzsewski, P.,, Menon Journal of Educational Research, 4 th Issue, 100-119, 2017
The Contribution of Mathematics online games to qualitative differentiation and intrinsic motivation of students with mild intellectual didabilities
Manginas, J., Nikolantonakis, K., European Journal of Special Education Research, Vol. 3, Issue 1, 58-80, 2017
LE CONTENU MATHÉMATIQUE ET LES STRUCTURES DÉDUCTIVES DES TROIS LIVRES DU TRAITÉ LES SPHÉRIQUES DE THÉODOSE DE TRIPOLI
Nikolantonakis, K, Bullettino di Storia delle Scienze Matematiche, 2, 133-171, 2016
A mathematical activity for the training of in-service primary school teachers using a systemic approach
Nikolantonakis k., Journal of Greek Mathematics Society, Special Issue, Investigating complex systems in mathematics education, 7, 47-62, 2016
El ETM de Futuros Profesores de Primaria en un Trabajo sobre los Números Naturales en Cualquier Base
Nikolantonakis, K., & Vivier, L., Bolema,, v. 30, n. 54, 23-44, 2016
ΙΣΟΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ
Ματθαίος Αναστασιάδης & Κώστας Νικολαντωάκης, Επιστήμες της Αγωγής, , 68-92, 2015
STUDENTS’BEHAVIORS IN COMPUTATIONAL ESTIMATION CORRELATED WITH THEIR PROBLEM-SOLVING ABILITY
C Lemonidis, E Nolka, K Nikolantonakis, MENON: Journal Of Educational Research, Volume 1 Issue Special, 46-60, 2014
Espaces de travail Géométrique en Formation Initiale de Professeurs du Premier degré en France et en Grèce lors d’une démarche de Preuve
Nikolantonakis, K., & Vivier, L.,, Relime, 17, 191-210, 2014
Σχολείο, Μαθηματικά και Οικογένεια υπό το πρίσμα της Συστημικής Προσέγγισης: μια Μελέτη περίπτωσης
Καρκαζή, Ε., & Νικολαντωνάκης, Κ.,, Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 7, 75-90, 2014
Positions numeration in any base for future Elementary school teachers in France and Greece: one discussion via Registers and Praxis
Νikolantonakis, K., & Vivier, L., Menon, 2a, 99-114, 2013
APOLLONIUS DE PERGE, SERENUS D’ANTINOE, THABIT IBN QURRA ET LES RECHERCHES SUR LES SECTIONS CONIQUES ET CYLINDRIQUES
Nikolantonakis, K., Bollettino di storia delle scienze matematiche, 33, 9-37, 2013
Were there “Revolutions” in Mathematics? Examples from the History of Mathematics in light of T.S. Kuhn’s historical philosophy of science
Nikolantonakis, K., Ganita Bharati, 33, 1-2, 29-43, 2013
Registre et Praxis numérique en fin de Première Année de Primaire
Block, D., Nikolantonakis, K., & Vivier, L., Annales de Didactiques et de Sciences Cognitives, IREM de Strasbourg, 17, 59-86, 2012
Examen des traités sur la Section du Cylindre et sur la Section du Cône de Sérénos d'Antinoé à la lumière de la tradition de l'Optique Géométrique Ancienne
Nikolantonakis, K., Actes d’Història de la Ciència i de la Tècnica, 4, 75-92, 2011
History of Mathematics for Primary School Teachers’ Training
Nikolantonakis, K., Ganita Bharati, 30,2, 181-194, 2009
Les enseignants grecs face aux problèmes réalistes: l'influence des déterminants personnels des enseignants concernant leurs réponses
Lemonidis, Ch., Panagiotopoulos, I., & Nikolantonakis, K.,, Annales de Didactiques et de Sciences Cognitives, 14, 195-212, 2009
Ελληνικός πολλαπλασιασμός: Ένας άγνωστος ιστορικός αλγόριθμος κατάλληλος για τη διδασκαλία
Λεμονίδης, Σ., Νικολαντωνάκης, Κ., Σύγχρονη Εκπαίδευση, 151, 169-178, 2007
The treatise On the Section of a Cylinder of Serenus of Antinoeia and the Apollonius Tradition
Nikolantonakis, K., Bollettino di storia delle Scienze Matematiche, 1, 51-75, 2007
Les Lemmes de la Collection de Pappus d’Alexandrie et les traites de la Section du Cylindre et de la Section du Cône de Sérénus d’Antinoé
Nikolantonakis, K., Ganita Bharati, 26, 1-26, 2005
H Απολλλώνια Παράδοση στην ύστερη αρχαιότητα: Σερήνος ο Αντινοεύς
Νικολαντωνάκης, Κ., Νεύσις, 7, 133-146, 1998
Η μέθοδος της Ιστορίας των μαθηματικών και η Επιστημολογία του T.S.Kuhn
Νικολαντωνάκης, Κ., Διάσταση, 3-4, 69-96, 1995
Κωνικές τομές : Ιστορία και Εφαρμογές
Νικολαντωνάκης, Ευκλείδης Γ, 32, 43-61, 1992
The contribution of the Chinese abacus to the development of the number sense
A. Popotis, & K. Nikolantonakis, É. Barbin, U. T. Jankvist, T. H. Kjeldsen, B. Smestad & C. Tzanakis (Eds.), Proceedings of the Eighth European Summer University on History and Epistemology in mathematics Education (ESU-8) (Skriftserie 2019, nr 11). Oslo: Oslo Metropolitan University (ISBN 978-82-8364-211-7 (printed version), ISBN 978-82-8364-212-4 (online version)), Oslo Metropolitan University, 251-272, 2019
Developing geometric proportional thinking to 6th grade students with the use of a historical instrument of Errard de Bar le Duc
T. Deligiannidis & K. Nikolantonakis, É. Barbin, U. T. Jankvist, T. H. Kjeldsen, B. Smestad & C. Tzanakis (Eds.), Proceedings of the Eighth European Summer University on History and Epistemology in mathematics Education (ESU-8) (Skriftserie 2019, nr 11). Oslo: Oslo Metropolitan University (ISBN 978-82-8364-211-7 (printed version), ISBN 978-82-8364-212-4 (online version)), Oslo Metropolitan University, 303-314, 2019
The teaching of logarithms in upper secondary school from a historical perspective
E. Lappa & K. Nikolantonakis, É. Barbin, U. T. Jankvist, T. H. Kjeldsen, B. Smestad & C. Tzanakis (Eds.), Proceedings of the Eighth European Summer University on History and Epistemology in mathematics Education (ESU-8) (Skriftserie 2019, nr 11). Oslo: Oslo Metropolitan University (ISBN 978-82-8364-211-7 (printed version), ISBN 978-82-8364-212-4 (online version)), Oslo Metropolitan University, 331-342, 2019
Carried and borrowed number in the light of the Mathematical Working Space
Apostolos Popotis and Konstantinos Nikolantonakis, Vivier, L., Montoya Delgadillo, E., Richard, P. R., Gómez-Chacón, I., Kuzniak, A., Maschietto, M. & Tanguay, D. (Eds). (2019). Actes du Sixième Symposium sur le Travail Mathématique (ETM6, 13-18 décembre 2018). Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso., Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, 295-308, 2019
The Mathematical Working Space in teaching of logarithms in upper secondary school
Eleni Lappa & Kostas Nikolantonakis, Vivier, L., Montoya Delgadillo, E., Richard, P. R., Gómez-Chacón, I., Kuzniak, A., Maschietto, M. & Tanguay, D. (Eds). (2019). Actes du Sixième Symposium sur le Travail Mathématique (ETM6, 13-18 décembre 2018). Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso., Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, 323-334, 2019
La numération sécimale en formation initiale des enseignants du premier degré
Annette Braconne-Michoux, Konstantinos Nikolantonakis & Laurent Vivier, Vivier, L., Montoya Delgadillo, E., Richard, P. R., Gómez-Chacón, I., Kuzniak, A., Maschietto, M. & Tanguay, D. (Eds). (2019). Actes du Sixième Symposium sur le Travail Mathématique (ETM6, 13-18 décembre 2018). Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso., Valparaíso, Chile: Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, 513-516, 2019
Η Περιπέτεια της Δευτεροβάθμιας Εξίσωσης στην Ινδία για Μαθητές Γ’ Γυμνασίου
Τσιπουρά, Φ., & Νικολαντωνάκης, Κ.,, Πρακτικά 10ης Διεθνούς Μαθηματικής Εβδομάδας, Θεσσαλονίκη, , 2018
The contribution of the Chinese abacus to the development of the number sense (Workshop)
Popotis, Α., & Nikolantonakis, Κ.,, Proceedings of On the History and Epistemology in Mathematics Education European Summer University, OsloMet – Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway, 21, 2018
Developing geometric proportional thinking to 6th grade students with the use of a historical instrument of Errard de Bar le Duc
Deligiannidis, Τ., & Nikolantonakis, Κ.,, Proceedings of On the History and Epistemology in Mathematics Education European Summer University, OsloMet – Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway, 42, 2018
The teaching of logarithms in upper secondary school from a historical perspective
Lappa, Ε., & Nikolantonakis, Κ.,, Proceedings of On the History and Epistemology in Mathematics Education European Summer University, OsloMet – Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway, 55, 2018
La numération sécimale en formation initiale des enseignants du premier degré, Poster
Braconne-Michoux, A., Nikolantonakis, K., Vivier, L.,, 45e Colloque Copilerem,, Blois, , 2018
Η κατανόηση των βασικών μαθηματικών εννοιών από μαθητές με ελαφρά νοητική αναπηρία εφαρμόζοντας διδακτική παρέμβαση που περιλαμβάνει ψηφιακά παιχνίδια
Μαγγίνας, Ι., Νικολαντωνάκης, Κ., Αλευριάδου, Α.,, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνέδριου Σχολικής Ψυχολογίας, Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες και Προκλήσεις, Βόλος, 194, 2017
Η σχέση μουσικής ακουστικότητας και μαθηματικής επίδοσης σε μαθητές δευτέρας τάξης Δημοτικού
Μαγγίνας, Ι., Νικολαντωνάκης, Κ., Γουναροπούλου, Σπ.,, Πρακτικά 7ου Συνεδρίου Ενεδίμ, Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Αθήνα, 857-868, 2017
Mesurer des Distances Inaccessibles et l’ETMgéométrie: Désigner des Séries Didactiques en utilisant une Source Historique Primaire (Poster)
Papadopoulos, F., & Nikolantonakis, K.,, Inés Mª Gómez-Chacón, Alain Kuzniak, Kostas Nikolantonakis, Philippe R. Richard, Laurent Vivier, Proceedings – Actas – Actes Mathematical Working Space - Espacio de Trabajo Matemático - Espace de Travail Mathématique, Fifth ETM Symposium - Quinto Simposio Internacional ETM - Cinquième Symposium ETM, Faculty of Education - University of Western Macedonia Florina, Greece, 505-508, 2017
Geometric Working Spaces support the Teaching of Geometry with Historical Sources
Tsiapou, V., & Nikolantonakis, K., (Tsiapou, V., & Nikolantonakis, K.,, Inés Mª Gómez-Chacón, Alain Kuzniak, Kostas Nikolantonakis, Philippe R. Richard, Laurent Vivier, Proceedings – Actas – Actes Mathematical Working Space - Espacio de Trabajo Matemático - Espace de Travail Mathématique, Fifth ETM Symposium - Quinto Simposio Internacional ETM - Cinquième Symposium ETM, Faculty of Education - University of Western Macedonia Florina, Greece, 309-325, 2017
The Mathematical Working Space in the case of Area and Perimeter: Concepts’ Definitions and Measurement-Calculation Processes
Anastasiadis, M., & Nikolantonakis, K.,, Inés Mª Gómez-Chacón, Alain Kuzniak, Kostas Nikolantonakis, Philippe R. Richard, Laurent Vivier, Proceedings – Actas – Actes Mathematical Working Space - Espacio de Trabajo Matemático - Espace de Travail Mathématique, Fifth ETM Symposium - Quinto Simposio Internacional ETM - Cinquième Symposium ETM, Faculty of Education - University of Western Macedonia Florina, Greece, 117-131, 2017
Αριστοτέλης και οι θεωρήσεις του για την μαθηματική επιστήμη
Νικολαντωνάκης Κ., Αριστοτέλης: ο homo universalis της αρχαιότητας και ο αέναος διάλογος με τις επιστήμες, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, , 2016
Αριστοτέλης: Περί Φύσης και Ανθρώπου
Νικολαντωνάκης, Κ., Νικολαντωνάκης, Κ., Μπαφίτη, Ά., Μπούτσκου, Λ., Λαζαρίδου, Μ., Χαντόγλου, Π., (Επιμέλεια) Πρακτικά του Πανελληνίου Συνεδρίου «Αριστοτέλης: ο homo universalis της αρχαιότητας και ο αέναος διάλογος με τις επιστήμες», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, , 2016
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΑΠΡΟΣΙΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Παπαδόπουλος, Φ., & Νικολαντωνάκης, Κ., 33ο Συνέδριο Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, Χανιά, 801-811, 2016
Ο ΑΞΟΝΑΣ ΧΩΡΟΣ-ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ-ΕΜΒΑΔΟΥ
Ματθαίος Αναστασιάδης & Κώστας Νικολαντωνάκης, 6ο Συνέδριο ΕΝΕΔΙΜ, Θεσσαλονίκη, , 2015
The study of the notion of carried number through the Chinese abacus
Tsiapou, V., & Nikolantonakis, K.,, Proceedings of Education across boarders, University of Western Macedonia, , 2014
The Development of place value Concepts to sixth grade students via the study of the Chinese abacus
. Tsiapou, V., & Nikolantonakis, K.,, Cerme 8, WG 12, 6-10 February 2013, Manavgat-Side, Antalya – Turkey, , 2013
Studies on the problem of minimum and maximum in Conic Sections’ traditions. Apollonios of Perga and Serenus of Antinoeia
Nikolantonakis, K., The Circulation of Science and Technology: Proceedings of the 4th International Conference of the ESHS, Barcelona, 18-20 November 2010, Barcelona, 272-280, 2012
Το παιχνίδι – δραστηριότητα “Ο αριθμός στόχος” σε εν ενεργεία δασκάλους/ες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό το πρίσμα της συστημικής προσέγγισης
Νικολαντωνάκης, Κ., Πρακτικά 10ο Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των μαθηματικών, Αθήνα, 129-148, 2012
Συστημική ανάγνωση μιας μαθηματικής δραστηριότητας σε μία σχολική τάξη
Καρκαζή, Ε., & Νικολαντωνάκης, Κ.,, Πρακτικά 4ου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ με γενικό θέμα Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης μαθηματικής δραστηριότητας, Ιωάννινα, 97-104, 2011
La Multiplication Grecque: un algorithme d’origine historique et son enseignement à l’éducation grecque
Nikolantonakis, K., & Lemonidis, Ch.,, Kuzniak, A., & Sokhna, M., Enseignement des mathématiques et développement: enjeux de société et de formation. Actes du Colloque Espace Mathématique Francophone. Revue Internationale Francophone, Dakar, 45-56, 2011
Historical Methods for Multiplication
Smestad, B., & Nikolantonakis, K.,, Proceedings 6th European Summer University, History and Epistemology in Mathematics Education, Vienna, 235-244, 2011
Η Λύση Προβλημάτων Μοντελοποίησης σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού και σε Μελλοντικούς Δασκάλους: μια μελέτη περίπτωσης
Λεμονίδης, Χ., Νικολαντωνάκης, Κ., & Μήτσου, Ε.,, Πρακτικά 28ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Θέμα Μαθηματική Μοντελοποίηση: Εφαρμογές στις Επιστήμες, την Τεχνολογία και την Εκπαίδευση, ΕΜΕ, Αθήνα, 367-385, 2011
Μαθηματικά και Γραφιστική στα Logos των Ποδοσφαιρικών Ομάδων
Μιχαηλίδης, Η., Νικολαντωνάκης, Κ., Βαμβακίδου, Ι.,, Πρακτικά 9ου Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των μαθηματικών με θέμα Μαθηματικά και Τέχνες στην Εκπαίδευση, Αθήνα, 337-350, 2011
Η εφαρμογή της δραστηριότητας «Η Κούρσα για το 20» σε μαθητές Γ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου στο Νομό Πέλλας
Νικολαντωνάκης, Κ., Πρακτικά 8ου Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των μαθηματικών με θέμα Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, Αθήνα, 56-69, 2010
Registres et praxis pour la numération de position en base quelconque – une étude statistique en France et en Grèce
Nikolantonakis, K., & Vivier, K.,, Régnier, J.-C., Spagnolo, F., Di Paola, B., & Gras, R., (éds) Analyse statistique implicative - objet de recherche et de formation en analyse de données, outil pour la recherche multidisciplinaire. Prolongements des débats. 165-186. QRDM Quaderni di Ricerca in Didattica – GRIM ISSN on line 1592-4424, Palerme, 129-143, 2010
La numération en base quelconque pour la formation des enseignants du premier degré en France et en Grèce. Une étude articulant registres et praxéologies
Nikolantonakis, K., & Vivier, L.,, Chypre et France, Recherche en didactique des mathématiques, Lefkosia, 171-186, 2009
Σχολείο, Μαθηματικά και Οικογένεια υπό το πρίσμα της Συστημικής Προσέγγισης
Καρκαζή, Ε., & Νικολαντωνάκης, Κ.,, Πρακτικά 3ου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ με γενικό θέμα Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές, Ρόδος, 161-170, 2009
Did we have “Revolutions” in Mathematics? Examples from the History of Mathematics on the light of T.S. Kuhn’s historical philosophy of science
Nikolantonakis, K., Proceedings 5th European Summer University, History and Epistemology in Mathematics Education, Prague, 97-105, 2008
Multiculturalism, History of Mathematics and Schoolbook of the third class in Primary School in Greece
Lemonidis, Ch., & Nikolantonakis, K.,, Πρακτικά 5ου Συνεδρίου Mathematics Education and Society, Albufeira, 398-405, 2008
Weights and Measures: the Greek efforts to integrate the Metric System
Nikolantonakis, K., 2nd International Conference of the European Society for the History of Science, The Global and the Local: The History of Science and the Cultural Integration of Europe, Cracow, 87-94, 2007
Τα αριθμητικά συστήματα στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Νικολαντωνάκης, Κ., Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ με θέμα Τυπικά και Άτυπα Μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, Αλεξανδρούπολη, 545-555, 2007
Εικονογραφημένη ιστορία των μαθηματικών: Η ζωή του Πυθαγόρα του Σάμιου
Νικολαντωνάκης, Κ., 6ου Διημέρου Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών με θέμα: «Μαθηματικά και Λογοτεχνία», Θεσσαλονίκη, 109-124, 2007
Ιστορία των Μαθηματικών και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών
Νικολαντωνάκης, Κ., Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας, Ιωάννινα, 445-453, 2007
L’histoire des mathématiques dans le cadre de la pluridisciplinarité: le cas des mesures
Nikolantonakis, K., L’enseignement des Mathématiques face aux défis de l’école et des communautés, Sherbrooke, 125-137, 2006
Serenus d’ Antinoe: entre Apollonius de Perga et Thabit ibn Qurra
Nikolantonakis, K., Proceedings of the XXIst International Congress of History of Science, Mexico City, 235-247, 2005
Η πράξη του πολλαπλασιασμού στο πλαίσιο ενός προγράμματος επιμόρφωσης Δασκάλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Νικολαντωνάκης, Κ., Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Διδακτικής των Μαθηματικών, Ρέθυμνο, 147-157, 2005
Οι Πραγματείες Περί Κυλίνδρου Τομής και Περί Κώνου Τομής του Σερήνου του Αντινοέα: Από το Βυζάντιο στην Δύση
Νικολαντωνάκης, Κ., Βυζάντιο-Βενετία-Νεώτερος Ελληνισμός. Μια περιπλάνηση στον κόσμο της ελληνικής επιστημονικής σκέψης, Αθήνα, 177-210, 2003
Η κατάθεση μιας εμπειρίας από την επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών,
Νικολαντωνάκης, Κ., 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Μαθηματικών και της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Βόλος, 232-238, 2003
Les Recherches sur les Sections Cylindriques dans la période Héllenistique: Sérénus d’Antinoe
Nikolantonakis, K., Documents de Travail του Équipe expérimentale Formalismes, Formes et Données sensibles: recherches historiques, philosophiques et mathématiques (F2DS) στο πλαίσιο του σεμιναρίου «Ιστορία της Γεωμετρίας» στο CNRS/Maison des sciences de l'homme, Paris, 88-102, 1998
History of Mathematics in Mathematics Education
Anastasiadis, M., & Nikolantonakis K. (2016). PRIMARY SOURCES AND HISTORY-BASED PROBLEMS ABOUT ISOPERIMETRY: A USE OF MATHEMATICS HISTORY IN GRADE SIX., Menon Education Journal, Special Issue 2, 31-50, 2016
THE DEVELOPMENT OF PLACE VALUE CONCEPTS AND THE NOTION OF CARRIED NUMBER AMONG SIXTH GRADE STUDENTS VIA THE STUDY OF THE CHINESE ABACUS.
Tsiapou, V., & Nikolantonakis K. (2016)., , Special Issue 2, 51-65, 2016
ETG idoines en France, en Grèce et au Québec – une étude comparative sur la formation initiale des enseignants du premier degré
Annette Braconne-Michoux, Vincent Beck, Assia Nechache, Kostas Nikolantonakis, Laurent Vivier, Actes Quatrième Symposium ETM Espace de Travail Mathématique, , 631-635, 2015
The Algorithm of Extraction in Greek and Sino-Indian Mathematical Traditions
Yaoyong, D., & Nikolantonakis, K.,, Yadav, B.S., & Mohan, M., (éds.), Ancient Indian Leaps into Mathematics, Springer, 1, 171-184, 2011
Ευρωπαϊκή και μη ευρωπαϊκή επιστήμη
Βανδουλάκης, Ι., & Νικολαντωνάκης, Κ.,, Καλδής, Β., (επιμ.). Κείμενα Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών, Πάτρα: ΕΑΠ, 1, 21-38, 2008
Ιστορία αριθμών, ιστορία μαθηματικών, μάθημα αρίθμησης μέσω αφήγησης
Νικολαντωνάκης, Κ., & Βαμβακίδου, Ι.,, Η Προσχολική Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Διδακτικές Πρακτικές, Επιμ. Δ.-Μ. Κακανά & Γ. Σιμούλη, Εκδ. Επίκεντρο., 1, 455-461, 2008

© 2020 eled.uowm.gr