Μαυροπαλιάς Τρύφων

ΕΔΙΠ

Γνωστικό Αντικείμενο:
ΦΕΚ: 993/09-10-2017 τ.Γ
Γραφείο: 309
Τηλέφωνο: 2385055046
E-mail: tmavropalias@uowm.gr
Ο Τρύφωνας Μαυροπαλιάς είναι Διδακτικό Προσωπικό του ΠΤΔΜ σε θέση ΕΔΙΠ Ειδικής Αγωγής. Έχει Διδακτορικό Δίπλωμα του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου της Δυτικής Μακεδονίας και έχει πραγματοποιήσει μεταδιδακτορική έρευνα σε θέματα ειδικής αγωγής & μαθησιακών δυσκολιών. Έχει πλήθος δημοσιεύσεων σε Ελληνικά και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά, σε πρακτικά συνεδρίων και έχει συγγράψει τρεις μονογραφίες. Είναι κριτής σε δύο διεθνή επιστημονικά περιοδικά με μέλος εκδοτικής ομάδας σε διεθνή επιστημονικό περιοδικό. Είναι επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή». Έχει διατελέσει σε διάφορες θέσεις στελέχους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχει εργαστεί για οχτώ έτη ως ειδικός παιδαγωγός σε δομές της ειδικής αγωγής. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως σε ζητήματα πολιτικής της ένταξης, στις μαθησιακές δυσκολίες, στη νοητική αναπηρία και στις διαταραχές αυτιστικού φάσματος
ΠτυχίοΜεταδιδακτορική έρευνα (Post doc)
Τίτλος«Ειδική Αγωγή / Μαθησιακές Δυσκολίες»
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠαν. Δυτ. Μακεδονίας
Τίτλος2015
ΠτυχίοΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ
Τίτλος«Αξιολόγηση του Προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης»
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠαν. Δυτ. Μακεδονίας
Τίτλος2014
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Sc.)
ΤίτλοςΣπουδές στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕΑΠ
Τίτλος2007
ΠτυχίοΠτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΤίτλοςΠτυχίο
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ
Τίτλος2006
ΠτυχίοΠιστοποιητικό Ετήσιας Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης
Τίτλος
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία
Τίτλος2003
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό δίπλωμα
ΤίτλοςΠτυχίο 2ετούς επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ
Τίτλος1998
Θέση - ΤίτλοςΕΔΙΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2018
Θέση - ΤίτλοςΕΔΙΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α ΦΑΣΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2017-2018
Θέση - ΤίτλοςΕΔΙΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2017-2018
Θέση - ΤίτλοςΔΙΔΑΣΚΩΝ - ΣΕΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕΑΠ
Έτος2017
Θέση - ΤίτλοςΔΙΔΑΚΩΝ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑΣΠΑΙΤΕ ΚΟΑΖΑΝΗ
Έτος2017
Θέση - ΤίτλοςΔΙΔΑΣΚΩΝ - ΣΕΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕΑΠ
Έτος2016
Θέση - ΤίτλοςΕΠΟΠΤΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕΥΡ. ΠΑΝ. ΚΥΠΡΟΥ
Έτος2014-2018
Θέση - ΤίτλοςΔΙΔΑΣΚΩΝ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2012, 2014,2015,2016
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Τίτλος ΜαθήματοςΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Περίοδος2018,2019
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣυμβουλευτική και Οικογένια
ΠληροφορίεςΑΣΠΑΙΤΕ-ΚΟΖΑΝΗ
Περίοδος2017
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου
ΠληροφορίεςΕΑΠ
Περίοδος2016,2017,2018
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Περίοδος2012,2014,2015,
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (Δ.Α.Φ) ΣΤΟ ΚΑΤΡΑΚΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ-
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ χρήση των Κοινωνικών Ιστοριών στην εκπαίδευση παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)-Μεντή Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΔΜ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ (ΔΑΔ): ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή'Αγωγή ορθού λόγου για εκπαιδευτικούς: Η ένταξη της σε προπτυχιακό επίπεδο και αντιλήψεις εκπαιδευτικών A'βαθμιας εκπαίδευσης για την αναγνώριση και διαχείριση της Διάσπασης Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας-ΑΥΔΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ, Ειδική Αγωγή, Ευρ. Παν. κύπρου
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ διερεύνηση των προβλημάτων στα μαθηματικά που αντιμετωπίζουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στις Δ’,Ε’ και Στ’ τάξεις του δημοτικού στην περιοχή της Πέλλας: Οι απόψεις των δασκάλων τους
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή εργασία, Ειδικη Αγωγή, Ευρ. Παν. Κύπρου
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών και πρακτικές αντιμετώπισής τους σε μαθητές με Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ).
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2018
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςΦοίτηση μαθητών με νοητική αναπηρία στο γενικό σχολείο: Οι απόψεις των γονέων τους
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΑΡΘΡΟ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Έτος2019
Επιθετικότητα και εκφοβισμός στο χώρο του σχολείου. Φλώρινα
Μαυροπαλιάς Τρύφων, Μωυσιάδη, 221, 2010
Γονείς παιδιών με αναπηρία στο εκπαιδευτικό σύστημα. Θέσεις-Προτάσεις
Μαυροπαλιάς, Τ., Μωυσιάδη, 294, 2010
Πώς θα βοηθήσουμε παιδιά με: Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία, Υπερκινητικότητα και Διάσπαση της Προσοχής, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, να ενταχθούν στο Γενικό Σχολείο
Μαυροπαλιάς Τρύφων, Βαγουρδής, 230, 2004
The Greek Co-Teaching Model.
Mavropalias, T., Research Highlights in Education and Science 2018, 2, 5-18, 2019
Parental perspectives on inclusive education for children with intellectual disabilities in Greece
1. Mavropalias, T, Alevriadou, A, Rachanioti, E., International Journal of Developmental Disabilities,0,1-9. Doi:10.1080/20473869.2019.1675429, , , 2019
Students with Autism Spectrum Disorders (ASD) in co-taught classes. The challenges for the co-teachers.
2. Mavropalias, T, Deligianni, M, International Journal of Research in Humanities and Social Studies Volume 6, Issue 12, 2019, PP 30-39, , , 2019
Bullying against children with special needs in greek schools. What action do teachers take?
Mavropalias, T., International Journal of Research in Education and Science, 11, 79-86, 2018
Special Education Teachers: Perceptions of Co-teaching Effectiveness.
Mavropalias, T., International Journal of Research in Humanities and Social Studies, in press, , 2018
The Metacognitive Deficits in Middle Schools in Athens
Mavropalias, T. & Andrοnidi, C., International Journal of Research in Humanities and Social Studies, 4, 26-31, 2017
Η Ενταξιακή Εκπαίδευση στη Λατινική Αμερική: Η περίπτωση της Βραζιλίας
Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα Ειδικής Αγωγής, 79, 57-65, 2017
What Does the Greek Model of Parallel Support Have to Say about Co-teaching?
Mavropalias, T. & Anastasiou, D., Teaching and Teacher Education, 60, 224-233, 2016
Φοίτηση παιδιών με διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στις Γενικές Τάξεις – Η οπτική των δασκάλων τους
Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα ειδικής αγωγής, 50, 23-32, 2010
Ο ρόλος των ομαδικών παιχνιδιών μάθησης στην ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα ειδικής αγωγής, 37, 57-60, 2007
Πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με νοητική υστέρηση στη Γενική Τάξη
Μαυροπαλιάς, Τ., Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου, 59, 36-40, 2006
Παιδιά με ΔΕΠ-Υ στο Γενικό Σχολείο
Μαυροπαλιάς, Τ. & Ντόντουλος, Β, Προσανατολισμοί στην Εκπαίδευση, 7, 75-79, 2006
Προσπάθεια ένταξης δύο αυτιστικών παιδιών σε γενικό σχολείο της Έδεσσας
Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα Ειδικής Αγωγής, 18, 45-49, 2002
Διερεύνηση του επιπέδου συνεργασίας μεταξύ των συνδιδασκάλων στην υλοποίηση της Παράλληλης Στήριξης, στη Δυτική Μακεδονία.
Χατζηκυριακού, Ε. & Μαυροπαλιάς,Τ., Συνέδριο, ΒΌΛΟΣ, in press, 2019
Ένα νηπιαγωγείο για όλους
Μαυροπαλιάς, Τ., ΠΤΝ, Φλώρινα, 23-30, 2018
Bullying against children with special needs in greek schools. What action do teachers take?
Mavropalias, T., International Journal of Research in Education and Science, Τουρκία, 79-86, 2018
Η ένταξη στο Μεξικό
Μαυροπαλιάς, Τ. & Αλευριάδου Α, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με Διεθνή Συμμετοχή «Σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση» Ειδική Εταιρία Παιδαγωγικής Ελλάδας & Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, ΑΘΗΝΑ, 280-287, 2017
Η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού παιδιών με ειδικές ανάγκες σε σχολεία της Α/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Αλμωπίας.
Μαυροπαλιάς, Τ. & Βαμβάκη, Α., 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με Διεθνή Συμμετοχή «Σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση» Ειδική Εταιρία Παιδαγωγικής Ελλάδας & Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, ΑΘΗΝΑ, 305-308, 2017
Η μελέτη του σχολικού εκφοβισμού μέσα από δύο μελέτες περίπτωσης.
13. Μαυροπαλιάς Τ., , Θεσσαλονίκη, 233-239, 2016
Mapping of the model of parallel support in the Greek educational system
15. Mavropalias, T. & Anastasiou, D., , Florina, 28-30, 2016
Teachers perspectives on the co-teaching model in Greece.
13th Biennial Conference of the International Association of Special Education, , Vancouver, 107-109, 2013
Η συνεργασία των συνδιδασκάλων ως σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της Παράλληλης Στήριξης
17. Μαυροπαλιάς, Τ. & Αναστασίου Δ., , Αθήνα, 1006-1012, 2013
) Σχολική Επιθετικότητα – Τρεις μελέτες περίπτωσης.
20. Αναστασίου, Δ., & Μαυροπαλιάς, Τ., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Ειδική Αγωγή: Αφετηρία εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη, Αθήνα, 1052-1063, 2010
Μαθητές με σύνδρομο Down στο γενικό σχολείο: Η οπτική των δασκάλων τους
Μαυροπαλιάς, Τ., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Ειδική Αγωγή: Αφετηρία εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη, Αθήνα, 304-322, 2010
Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου στη διδασκαλία του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών στο δημοτικό σχολείο
22. Μούσιου, Ο., Μαυροπαλιάς, Τ., Ρέλλου, Μ., Νώττας, Π. &. Σούλιος, , ΦΛΩΡΙΝΑ, 133-134, 2006
ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναστασία Αλευριάδου, Στεργιανή Γκιαούρη, Τρύφων Μαυροπαλιάς, , 1, 1-5, 2018
Εκπαίδευση παιδιών με αναπηρία: Η οπτική των γονέων της
Βλάχου, Α. & Μαυροπαλιάς Τ., Ταξιδευτής, 4, 76=97, 2007

© 2018 eled.uowm.gr

Μέγεθος γραμματοσειράς
Αντίθεση