Γνωστικό Αντικείμενο: | |
ΦΕΚ: | 993/09-10-2017 τ.Γ |
Γραφείο: | 309 |
Τηλέφωνο: | 2385055046 |
E-mail: | tmavropalias@uowm.gr |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος |
---|---|
Υ401 | Α ́ Φάση Δι.Με.Πα |
Υ102 | Ειδική Αγωγή & Μαθησιακές Δυσκολίες |
ΥΕ175 | Συναισθηματικές & Συμπεριφορικές Διαταραχές |
Πτυχίο | Μεταδιδακτορική έρευνα (Post doc) |
Τίτλος | «Ειδική Αγωγή / Μαθησιακές Δυσκολίες» |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Παν. Δυτ. Μακεδονίας |
Τίτλος | 2015 |
Πτυχίο | ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ |
Τίτλος | «Αξιολόγηση του Προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης» |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Παν. Δυτ. Μακεδονίας |
Τίτλος | 2014 |
Πτυχίο | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Sc.) |
Τίτλος | Σπουδές στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΕΑΠ |
Τίτλος | 2007 |
Πτυχίο | Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Τίτλος | Πτυχίο |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΑΠΘ |
Τίτλος | 2006 |
Πτυχίο | Πιστοποιητικό Ετήσιας Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης |
Τίτλος | |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | |
Τίτλος | 2003 |
Πτυχίο | Μεταπτυχιακό δίπλωμα |
Τίτλος | Πτυχίο 2ετούς επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΑΠΘ |
Τίτλος | 1998 |
Θέση - Τίτλος | ΕΔΙΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Έτος | 2018 |
Θέση - Τίτλος | ΕΔΙΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α ΦΑΣΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Έτος | 2017-2018 |
Θέση - Τίτλος | ΕΔΙΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Έτος | 2017-2018 |
Θέση - Τίτλος | ΔΙΔΑΣΚΩΝ - ΣΕΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΕΑΠ |
Έτος | 2017 |
Θέση - Τίτλος | ΔΙΔΑΚΩΝ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΟΑΖΑΝΗ |
Έτος | 2017 |
Θέση - Τίτλος | ΔΙΔΑΣΚΩΝ - ΣΕΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΕΑΠ |
Έτος | 2016 |
Θέση - Τίτλος | ΕΠΟΠΤΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΕΥΡ. ΠΑΝ. ΚΥΠΡΟΥ |
Έτος | 2014-2018 |
Θέση - Τίτλος | ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Έτος | 2012, 2014,2015,2016 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ/ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
Τίτλος Μαθήματος | ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2018,2019 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Συμβουλευτική και Οικογένια |
Πληροφορίες | ΑΣΠΑΙΤΕ-ΚΟΖΑΝΗ |
Περίοδος | 2017 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου |
Πληροφορίες | ΕΑΠ |
Περίοδος | 2016,2017,2018 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΚΟ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2012,2014,2015, |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (Δ.Α.Φ) ΣΤΟ ΚΑΤΡΑΚΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ- |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η χρήση των Κοινωνικών Ιστοριών στην εκπαίδευση παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)-Μεντή Μαρία |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΔΜ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ (ΔΑΔ): ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΠΤΥΧΙΑΚΗ, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | 'Αγωγή ορθού λόγου για εκπαιδευτικούς: Η ένταξη της σε προπτυχιακό επίπεδο και αντιλήψεις εκπαιδευτικών A'βαθμιας εκπαίδευσης για την αναγνώριση και διαχείριση της Διάσπασης Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας-ΑΥΔΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ, Ειδική Αγωγή, Ευρ. Παν. κύπρου |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η διερεύνηση των προβλημάτων στα μαθηματικά που αντιμετωπίζουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στις Δ’,Ε’ και Στ’ τάξεις του δημοτικού στην περιοχή της Πέλλας: Οι απόψεις των δασκάλων τους |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή εργασία, Ειδικη Αγωγή, Ευρ. Παν. Κύπρου |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών και πρακτικές αντιμετώπισής τους σε μαθητές με Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ). |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2018 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Άλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα |
Τίτλος | Φοίτηση μαθητών με νοητική αναπηρία στο γενικό σχολείο: Οι απόψεις των γονέων τους |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ |
Έτος | 2019 |
Επιθετικότητα και εκφοβισμός στο χώρο του σχολείου. Φλώρινα Μαυροπαλιάς Τρύφων, Μωυσιάδη, 221, 2010 |
Γονείς παιδιών με αναπηρία στο εκπαιδευτικό σύστημα. Θέσεις-Προτάσεις Μαυροπαλιάς, Τ., Μωυσιάδη, 294, 2010 |
Πώς θα βοηθήσουμε παιδιά με: Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία, Υπερκινητικότητα και Διάσπαση της Προσοχής, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, να ενταχθούν στο Γενικό Σχολείο Μαυροπαλιάς Τρύφων, Βαγουρδής, 230, 2004 |
The Greek Co-Teaching Model. Mavropalias, T., Research Highlights in Education and Science 2018, 2, 5-18, 2019 |
Parental perspectives on inclusive education for children with intellectual disabilities in Greece 1. Mavropalias, T, Alevriadou, A, Rachanioti, E., International Journal of Developmental Disabilities,0,1-9. Doi:10.1080/20473869.2019.1675429, , , 2019 |
Students with Autism Spectrum Disorders (ASD) in co-taught classes. The challenges for the co-teachers. 2. Mavropalias, T, Deligianni, M, International Journal of Research in Humanities and Social Studies Volume 6, Issue 12, 2019, PP 30-39, , , 2019 |
Bullying against children with special needs in greek schools. What action do teachers take? Mavropalias, T., International Journal of Research in Education and Science, 11, 79-86, 2018 |
Special Education Teachers: Perceptions of Co-teaching Effectiveness. Mavropalias, T., International Journal of Research in Humanities and Social Studies, in press, , 2018 |
The Metacognitive Deficits in Middle Schools in Athens Mavropalias, T. & Andrοnidi, C., International Journal of Research in Humanities and Social Studies, 4, 26-31, 2017 |
Η Ενταξιακή Εκπαίδευση στη Λατινική Αμερική: Η περίπτωση της Βραζιλίας Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα Ειδικής Αγωγής, 79, 57-65, 2017 |
What Does the Greek Model of Parallel Support Have to Say about Co-teaching? Mavropalias, T. & Anastasiou, D., Teaching and Teacher Education, 60, 224-233, 2016 |
Φοίτηση παιδιών με διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στις Γενικές Τάξεις – Η οπτική των δασκάλων τους Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα ειδικής αγωγής, 50, 23-32, 2010 |
Ο ρόλος των ομαδικών παιχνιδιών μάθησης στην ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα ειδικής αγωγής, 37, 57-60, 2007 |
Πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με νοητική υστέρηση στη Γενική Τάξη Μαυροπαλιάς, Τ., Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου, 59, 36-40, 2006 |
Παιδιά με ΔΕΠ-Υ στο Γενικό Σχολείο Μαυροπαλιάς, Τ. & Ντόντουλος, Β, Προσανατολισμοί στην Εκπαίδευση, 7, 75-79, 2006 |
Προσπάθεια ένταξης δύο αυτιστικών παιδιών σε γενικό σχολείο της Έδεσσας Μαυροπαλιάς, Τ., Θέματα Ειδικής Αγωγής, 18, 45-49, 2002 |
Διερεύνηση του επιπέδου συνεργασίας μεταξύ των συνδιδασκάλων στην υλοποίηση της Παράλληλης Στήριξης, στη Δυτική Μακεδονία. Χατζηκυριακού, Ε. & Μαυροπαλιάς,Τ., Συνέδριο, ΒΌΛΟΣ, in press, 2019 |
Ένα νηπιαγωγείο για όλους Μαυροπαλιάς, Τ., ΠΤΝ, Φλώρινα, 23-30, 2018 |
Bullying against children with special needs in greek schools. What action do teachers take? Mavropalias, T., International Journal of Research in Education and Science, Τουρκία, 79-86, 2018 |
Η ένταξη στο Μεξικό Μαυροπαλιάς, Τ. & Αλευριάδου Α, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με Διεθνή Συμμετοχή «Σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση» Ειδική Εταιρία Παιδαγωγικής Ελλάδας & Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, ΑΘΗΝΑ, 280-287, 2017 |
Η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού παιδιών με ειδικές ανάγκες σε σχολεία της Α/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Αλμωπίας. Μαυροπαλιάς, Τ. & Βαμβάκη, Α., 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με Διεθνή Συμμετοχή «Σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση» Ειδική Εταιρία Παιδαγωγικής Ελλάδας & Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, ΑΘΗΝΑ, 305-308, 2017 |
Η μελέτη του σχολικού εκφοβισμού μέσα από δύο μελέτες περίπτωσης. 13. Μαυροπαλιάς Τ., , Θεσσαλονίκη, 233-239, 2016 |
Mapping of the model of parallel support in the Greek educational system 15. Mavropalias, T. & Anastasiou, D., , Florina, 28-30, 2016 |
Teachers perspectives on the co-teaching model in Greece. 13th Biennial Conference of the International Association of Special Education, , Vancouver, 107-109, 2013 |
Η συνεργασία των συνδιδασκάλων ως σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της Παράλληλης Στήριξης 17. Μαυροπαλιάς, Τ. & Αναστασίου Δ., , Αθήνα, 1006-1012, 2013 |
) Σχολική Επιθετικότητα – Τρεις μελέτες περίπτωσης. 20. Αναστασίου, Δ., & Μαυροπαλιάς, Τ., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Ειδική Αγωγή: Αφετηρία εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη, Αθήνα, 1052-1063, 2010 |
Μαθητές με σύνδρομο Down στο γενικό σχολείο: Η οπτική των δασκάλων τους Μαυροπαλιάς, Τ., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Ειδική Αγωγή: Αφετηρία εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη, Αθήνα, 304-322, 2010 |
Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου στη διδασκαλία του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών στο δημοτικό σχολείο 22. Μούσιου, Ο., Μαυροπαλιάς, Τ., Ρέλλου, Μ., Νώττας, Π. &. Σούλιος, , ΦΛΩΡΙΝΑ, 133-134, 2006 |
ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Αναστασία Αλευριάδου, Στεργιανή Γκιαούρη, Τρύφων Μαυροπαλιάς, , 1, 1-5, 2018 |
Εκπαίδευση παιδιών με αναπηρία: Η οπτική των γονέων της Βλάχου, Α. & Μαυροπαλιάς Τ., Ταξιδευτής, 4, 76=97, 2007 |