Περιεχόμενο μαθήματος
Στο μάθημα θα αναπτυχθούν τα παρακάτω θέματα:
• Προσδιορισμός των όρων: δυσκολίες στα μαθηματικά, μαθησιακές δυσκολίες (μ. δ.) στα μαθηματικά, δυσλεξία, δυσαριθμησία, κτλ. Ενδείξεις συμπτώματα.
• Λειτουργία της μνήμης.
• Εγκέφαλος, νευροψυχολογία και μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά.
• Μάθηση της αριθμητικής και αριθμητισμός. Ανάπτυξη των αριθμητικών εννοιών.
• Νοεροί υπολογισμοί και μαθησιακές δυσκολίες. Μάθηση και χρήση αριθμητικών γεγονότων. Μάθηση της προπαίδειας.
• Δυσκολίες των μαθητών στη μάθηση των ρητών αριθμών.
• Συναισθηματικοί παράγοντες: άγχος, αυτοεκτίμηση, κτλ.
• Διδακτικές παρεμβάσεις σε παιδιά με μ.δ. Παρουσίαση καινοτόμων προγραμμάτων και εφαρμογών.
• Χρήση των ΤΠΕ για διδακτική παρέμβαση σε παιδιά με μ.δ.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι - αξιολόγηση
Τρόπος παράδοσης |
|
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών |
|
Οργάνωση διδασκαλίας |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
|
Σύνολο Μαθήματος |
|
|
Αξιολόγηση φοιτητών |
1. Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου. 2. Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου. 3. Πρόοδος. 4. Κατ΄οίκον εργασία. 5. Προφορική παρουσίαση εργασίας. 6. Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας. 7. Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις. 8. Παρακολούθηση φοιτητών κατα την εκτέλεση εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων. 9. Λήψη από τους φοιτητές συστηματικών σχολίων στο μέσον του εξαμήνου. 10. Διασφάλιση διαφάνεια στην αξιολόγηση της επιδοσης των φοιτητών:
|