Καλημέρα σας,
Κατόπιν διαβίβασης για ενημέρωση προς τις γραμματείες των τμημάτων της υπ΄ αριθμ. Φ.251/121471/A5/16-10-2024 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα “Αποστολή καταστάσεων επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές για τις εγγραφές.” σας παραθέτουμε τα εξής δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσετε στη γραμματεία του τμήματος μας , προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας.
ΓΕΝΙΚΑ Απαιτούμενα δικαιολογητικά
- Αίτηση Εγγραφής .
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησαν.
4. Μία Φωτογραφία.
5. Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων ή Πιστοποιητικό Γέννησης ( απαιτείτε μόνο για τους άρρενες φοιτητές μας).
6. Πιστοποιητικό Διαγραφής. (Εφόσον είστε γραμμένοι σε κάποιο άλλο Ακαδημαϊκό τμήμα).
7. Αντίγραφο ΑΜΚΑ
Τα παραπάνω έγγραφα θα πρέπει να σταλούν ιδιοχείρως ή να αποσταλούν με email στο acharalampidou@uowm.gr
Ως προθεσμία εγγραφής των εισαγόμενων με την παραπάνω κατηγορία ορίζεται το χρονικό διάστημα από 17-10-2024 μέχρι και τις 24-10-2024 .
Ευχαριστώ
Από τη Γραμματεία