Σπύρτου Άννα

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσική και η Διδακτική της
ΦΕΚ: 221
Γραφείο: 2385055041
Τηλέφωνο:
E-mail: aspirtou@uowm.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://users.uowm.gr/aspirtou/
Ακαδημαϊκοί τίτλοι:
  • Απόφοιτος του Φυσικού Τμήματος του Α.Π.Θ.
  • Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες Ανάπτυξη Διδακτικών Ακολουθιών Διδασκόμενα Mαθήματα:
  • Οι Φυσικές έννοιες και οι Αναπαραστάσεις τους
  • Διδακτική των Φυσικών
  • Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες
ΠτυχίοΔιδακτορικό
ΤίτλοςΜελέτη εποικοδομητικής στρατηγικής για την εκπαίδευση των δασκάλων στις Φυσικές Επιστήμες
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τίτλος2002
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
Τίτλος«Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση», διάρκειας 450 ωρών.
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ, Τμήμα Φυσικής, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τίτλος1990
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΦυσικό Τμήμα
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ
Τίτλος1990
Θέση - ΤίτλοςAναπληρώτρια Καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΦυσική και η Διδακτική της
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2014
Θέση - ΤίτλοςΕπίκουρος Καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΦυσική και η Διδακτική της
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Έτος2009
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΦυσική και η Διδακτική της
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Φλώρινα
Έτος2005-2009
Θέση - ΤίτλοςΕπιμορφώτρια
Αντικείμενο - Καθήκονταπρόγραμμα εκπαίδευσης και αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑΠΘ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Έτος2003-2005
Θέση - ΤίτλοςΕκπαιδευτικός Β' θμιας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΦυσική, Χημεια, Τεχνολογία, Γεωγραφία
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, Ανατόλια, Θεσσαλονίκη
Έτος1997-2005
Θέση - ΤίτλοςΣυνοδός Σχολικών Μονάδων
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕκπαιδευτική ξενάγηση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Έτος1996-1997
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΑνάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Πληροφορίεςαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΑξιολόγηση και ένταξη διδακτικού υλικού κλασικών και τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση ΦΕ/Π 10
ΠληροφορίεςΔιατμηματικό Πρόγραμμα Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΜαθησιακά-Διδακτικά Περιβάλλοντα στη Φυσική –Χημεία-Βιολογία: σχεδιασμός, ανάπτυξη, αξιολόγηση, βελτίωση
ΠληροφορίεςΔιατμηματικό Πρόγραμμα Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΟργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων
ΠληροφορίεςΔιατμηματικό Πρόγραμμα Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΑνοιχτά διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΣχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων σε χώρους τεχνοεπιστήμης
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2015
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΦυσικές έννοιες και οι αναπαραστάσεις τους
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2005-2016
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική της Φυσικής
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2005-2016
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2005-2016
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΠαιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες
Πληροφορίεςαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΔΜ
Περίοδος2005-2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική, ΔΠΜΣ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΑΠΘ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήPre-service teachers’ ideas about the environmental impact of everyday products: the use of energy and material resources Οι ιδέες φοιτητών Παιδαγωγικού για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο καθημερινών προϊόντων: η χρήση ενεργειακών και υλικών πηγών-Τζάνη Βασιλική
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, ΠΤΔΕ, ΑΠΘ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ-Eλματζίδου Ελένη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤόκας, Γ. - Η προσέγγιση της συμπεριφοράς της σαύρας Gecko στο Δημοτικό Σχολείο: μελέτη των ιδεών των μαθητών
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠαπαδοπούλου, Χ. - Εφαρμογή Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας στο Νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του Νανόκοσμου.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠαλάσκας, Μ. (2017). Περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας: Εξέλιξη των ιδεών μαθητών Γυμνασίου για το μέγεθος και την κλίμακα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔαγρέ, Ε. (2017). Η φύση και ο ρόλος των μοντέλων: Εξέλιξη των ιδεών των μαθητών Δημοτικού Σχολείου στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης – Νανοτεχνολογίας.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΒήτα, Ε. (2017). Οι ιδέες των Πρωτοβάθμιων Εκπαιδευτικών στο περιεχόμενο της Νανοτεχνολογίας, της Νανοεπισήμης και της νανοκλίμακας.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑλεξίου, Δ. (2017). Οι ιδέες μαθητών Δημοτικού σχολείου για φαινόμενα της φύσης στην κλίμακα του νάνο: Το Φαινόμενο του Λωτού και της προσκόλλησης της σαύρας Γκέκο.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία,ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ – ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", Πέικος Γιώργος
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία,ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-Γκικοπούλου Κατερίνα
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ δημιουργία και αξιολόγηση μίας ψηφιακής ιστορίας για τη διδασκαλία των εννοιών του ηλεκτρικού κυκλώματος και του ηλεκτρικού ρεύματος-ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΛΩΡΕΝΑ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επιτροπής
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή«Προσεγγίζοντας διερευνητικά φαινόμενα της κλίμακας του Νάνο στο Δημοτικό Σχολείο»-Κωνσταντίνα Σακελλάρη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ – ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (Ν – ΕΤ) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ-Βέρρου Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή«Διερευνητική προσέγγιση του ήχου μέσα και έξω από το Δημοτικό Σχολείο»-ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΜΠΕΖΕΝΤΕ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑξιολόγηση του εκπαιδευτικού animation «Το ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας» από μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αδαμαντίου Πολυξένη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ: ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ JIGSAW, Κακαλοπούλου Γεωργία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήFOSTERING CONCEPTUAL CHANGE THROUGH VALUES AND KNOWLEDGE EDUCATION (VaKE): THE CASE OF NANOTECHNOLOGY, Χριστοδούλου Παναγιώτα
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επιτροπής
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠατσατζάκη, Ε. (2015). Μελέτη των απόψεων των φοιτητών για την εκπαιδευτική αξία ενός Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας στο Δημοτικό Σχολείο.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔρογγίτη, Ε. (2015). Ανίχνευση διερευνητικών χαρακτηριστικών σε πρακτικές διδασκαλίας για το περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό σχολείο
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή"Δημόσια Κατανόηση της Επιστήμης και της Τεχνολογίας: Η μελέτη της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε Εντατικό Πρόγραμμα Erasmus", Πάρης Χρηστίδης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣούδη, Α. (2014). Electricians’ game: Κατασκευή Γωνιάς Ηλεκτρισμού μέσα από ένα Πρότζεκτ Φυσικής στην Ξένη Γλώσσα.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΚοταμπάσης, Γ. (2014). Σχεδιασμός και κατασκευή μαγνητικού, σιδηροδρομικού χάρτη του νομού Φλώρινας: Μελέτη της εξέλιξης των κινήτρων και του ενδιαφέροντος μαθητών Στ’ Τάξης Δημοτικού.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΖάχου, Π. (2014). Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας για μαθητές Δημοτικού Σχολείου.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓκίτσας, Σ. (2014). Σχεδιασμός, κατασκευή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την ερμηνεία του φαινομένου των εποχών από μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΒασιλούδη, Α. (2014). Σχεδιασμός και κατασκευή μαγνητικού σιδηροδρομικού χάρτη του Ν. Φλώρινας: Μελέτη της εξέλιξης των επιστημονικών δεξιοτήτων μαθητών Στ’ τάξης Δημοτικού.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη της σχέσης επιστήμης και Τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών: Η περίπτωση της Ενέργειας, Καραγιαννίδου, Α.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔημόσια κατανόηση της Επιστήμης και της Τεχνολογίας: μια πρόταση για τη διδασκαλία της αιολικής ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο με βάση το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών" Τσικαδέρη Ισμήνη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιερευνητική προσέγγιση των ηχητικών φαινομένων στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με βάση το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών: φυσικά φαινόμενα και βιολογικές λειτουργίες" - Χλοπτσίδου Ιωάννα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την διδασκαλία της νανοτεχνολογίας"- Γιώργος Πέϊκος
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2013
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Δημοτικής, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΌψεις των μοντέλων και της μοντελοποίησης στις Φυσικές Επιστήμες: διερεύνηση αντιλήψεων μελλοντικών εκπαιδευτικών για τα μοντέλα- Καπουσίζη Δήμητρα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Δημοτικής, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάπτυξη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου Φυσικής: Μια διαχρονική μελέτη περίπτωσης-Κολλίνη Καλλιόπη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική Διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιδασκαλία και Μάθηση με τη χρήση μοντέλων Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας: εφαρμογή στα φαινόμενα πλεύσης-βύθισης, Α. Ζουπίδης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Τριμελούς επιτροπής
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιερευνητική προσέγγιση των ηχητικών φαινομένων σε διαπολιτισμικές τάξεις: Μια μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Χ. Ανδρέου.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕυρωπαικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις της Νανοτεχνολογίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Χ. Απαλοδήμα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού φιλμ με θέμα το «Το ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας», Β. Κάλφα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕφαρμογή και αξιολόγηση της μεθόδου ελέγχου μεταβλητών στην πλεύση-βύθιση σε μαθητές της Ε’ Δημοτικού-Λεωνίδας Μηνάς
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδιασμός και εφαρμογή της μεθόδου Jigsaw στα ηχητικά φαινόμενα της Ε΄ Δημοτικού, Γ. Κακαλοπούλου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Δημοτικής, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι ιδέες των μαθητών για τα φαινόμενα και τις έννοιες της φυσικής στα σχολικά του δημοτικού σχολείου και η αναγνώρισή τους από τους εκπαιδευτικούς - Γιώργος Μάσλαρης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλεπουσα
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Νηπιαγωγών,ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟργάνωση μαθητικών επισκέψεων σε χώρους επιστήμης και τεχνολογίας, με στόχο την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος και των κινήτρων: στοιχεία αξιολόγησης μιας επίσκεψης στον ΟΤΕ.- Ελένη Φακάζη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Δημοτικής, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση των σχολικών εγχειριδίων της Φυσικής στο δημοτικό σχολείο: διδακτικές και κοινωνικο-πολιτισμικές παράμετροι- Νίκος Αλχασίδης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη της οργάνωσης και της διεξαγωγής επισκέψεων μαθητών σε επιστημονικά και τεχνολογικά μουσεία - Μαρία Καρνέζου
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑξιολόγηση σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Εμπειρική έρευνα και πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου - Ελένη Ζυγούρη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή,Νηπιαγωγών, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓιάννης Αρβανιτάκης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή, Δημοτικής, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη του αναστοχασμού των υποψηφίων εκπαιδευτικών: η περίπτωση του διδακτικού σχεδιασμού στις Φυσικές Επιστήμες - Μαρία Χαϊτίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέουσα
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή,
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη της διδασκαλίας και της μάθησης εννοιών και φαινομένων του ήχου: Μια διηλικιακή μελέτη για την παραγωγή και την διάδοση του ήχου, Κώστας Αρβανιτάκης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επιτροπής
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιάκριση και έλεγχος των μεταβλητών που επηρεάζουν το φαινόμενο πλεύσης-βύθισης: μια διερευνητική διδασκαλία σε μαθητές Ε΄ Δημοτικού, Ε. Αβραμίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2009
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική Διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑξιολόγηση σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Εμπειρική έρευνα και πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου, Ε. Ζυγούρη
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος Επταμελούς επιτροπής
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ έννοια της ενέργειας: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση διδασκαλίας εποικοδομητικής προσέγγισης στην ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού σχολείου. Κ. Καμίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση πακέτου για τη διδασκαλία της έννοιας της ενέργειας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Α. Καραγιαννίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2007
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ διδακτική των φυσικών στο Δημοτικό Σχολείο: Θέματα σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης των διδασκαλιών των φοιτητών,μΕ. Τσιφτσή
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2007
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔράση "ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΙΙ", Έργο, "Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες"
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΔιάρκεια: 1-2-2014 έως 31-7-2015, Προυπολογισμός 200000
Έτος2014
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΣυνεργασία Πανεπιστημίου – Σχολείου για το σχεδιασμό και εφαρμογή μιας διδακτικής σειράς, προϊόν έρευνας, υποστηριζόμενης από ΤΠΕ» («University-school partnerships for the design and implementation of ...
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός2007-2009- 105.150,00 €, Υπεύθυνος Ομάδας: Π. Καριώτογλου
Έτος2009
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΣυνεργασία Πανεπιστημίου – Σχολείου για το σχεδιασμό και εφαρμογή μιας διδακτικής σειράς, προϊόν έρευνας, υποστηριζόμενης από ΤΠΕ» («University-school partnerships for the design and implementation of ...
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός2007-2009- 105.150,00 €, Υπεύθυνος Ομάδας: Π. Καριώτογλου
Έτος2008
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΣυνεργασία Πανεπιστημίου – Σχολείου για το σχεδιασμό και εφαρμογή μιας διδακτικής σειράς, προϊόν έρευνας, υποστηριζόμενης από ΤΠΕ» («University-school partnerships for the design and implementation of ...
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός2007-2009- 105.150,00 €, Υπεύθυνος Ομάδας: Π. Καριώτογλου
Έτος2007
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔιερεύνηση Διδακτικών – Μαθησιακών Ακολουθιών: η περίπτωση των δυνάμεων.
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΚαριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α. (2006). Διερεύνηση διδακτικών – μαθησιακών ακολουθιών: η περίπτωση των δυνάμεων. Τελική Έκθεση Ερευνητικού Προγράμματος. Σελίδες 215. ΕΠΕΑΕΚ (ΥΠΕΠΘ): Πυθαγόρας – 1. ΠΤΝ, Π
Έτος2006
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔιερεύνηση Διδακτικών – Μαθησιακών Ακολουθιών: η περίπτωση των δυνάμεων.
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΚαριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α. (2006). Διερεύνηση διδακτικών – μαθησιακών ακολουθιών: η περίπτωση των δυνάμεων. Τελική Έκθεση Ερευνητικού Προγράμματος. Σελίδες 215. ΕΠΕΑΕΚ (ΥΠΕΠΘ): Πυθαγόρας – 1. ΠΤΝ, Π
Έτος2005
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔιερεύνηση Διδακτικών – Μαθησιακών Ακολουθιών: η περίπτωση των Δυνάμεων
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΚαριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α. (2006). Διερεύνηση διδακτικών – μαθησιακών ακολουθιών: η περίπτωση των δυνάμεων. Τελική Έκθεση Ερευνητικού Προγράμματος. Σελίδες 215. ΕΠΕΑΕΚ (ΥΠΕΠΘ): Πυθαγόρας – 1. ΠΤΝ, Π
Έτος2004
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλοςπρόγραμμα κατεύθυνσης ανάπτυξης γνώσης παιδαγωγικού περιεχομένου Φ.Ε. και αξιοποίησή τους στη μελέτη και αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων Φ.Ε.
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜελέτη της ανάπτυξης γνώσης παιδαγωγικού περιεχομένου Φυσικής υποψηφίων εκπαιδευτικών-1998-2000.
Έτος1998
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΜελέτη νοητικών μοντέλων μαθητευομένων και της εξέλιξής τους σε μαθησιακό περιβάλλον πολύ-μέσων σε επιλεγμένες γνωστικές περιοχές (Ηλεκτρισμός και ενέργεια)
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός[1] Σπύρτου, Α., Κουμαράς, Π., Ψύλλος, Δ. (1996). Ενεργειακά μοντέλα: Ανάλυση περιεχομένου και διδακτικοί μετασχηματισμοί- [2] Οι ιδέες για την ενέργεια και τα χαρακτηριστικά της.
Έτος1993
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό
ΤίτλοςΠαραγωγή μαθητικού φιλμ: https://www.youtube.com/watch?v=k8kGaSUSMHg
Είδος Συμμετοχής"Florinano": Φιλμ με θέμα την Νανοτεχνολογία/υπερυδροφοβικότητα. Συνεργασία με τα Δημοτικά σχολεία Αμμοχωρίου και Βαρικού.
Έτος2016
ΔράσηΑνάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα
Τίτλος2o Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Είδος ΣυμμετοχήςΣυνεργασία δημοτικών σχολείων της 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας με το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Επιστημονικά υπεύθυνη: Άννα Σπύρτου http://www.fsfa.gr/pfz/?p=270
Έτος2014
ΔράσηΑνάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα
Τίτλος1ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Είδος ΣυμμετοχήςΣυνεργασία δημοτικών σχολείων της 3ης Περιφέρειας Φλώρινας με το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του ΠΤΔΕ. Επιστημονική επίβλεψη, Άννα Σπύρτου.http://ekdidyma.web.uowm.gr/?q=physics/innovations/1st-festival-fe
Έτος2013
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό
ΤίτλοςΤο ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας
Είδος ΣυμμετοχήςΕκπαιδευτικό animation-3ο Πανελλήνιο βραβείο "Μάθηση και Τεχνολογία"
Έτος2011
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό
ΤίτλοςEκπαιδευτικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας
Είδος ΣυμμετοχήςΙστότοπος για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης στη Δυτική Μακεδονία
Έτος2011
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό
ΤίτλοςΔημιουργία του Εκπαιδευτικού Δικτύου Δυτικής Μακεδονίας
Είδος Συμμετοχήςhttp://ekdidyma.web.uowm.gr/
Έτος2011
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Λογισμικό
ΤίτλοςEducational Software for approaching: Density of Materials in Floating / Sinking phenomena: experimental procedures and modelling.
Είδος Συμμετοχήςhttp://pv.web.uowm.gr/
Έτος2009
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Λογισμικό
ΤίτλοςNewton3
Είδος Συμμετοχήςhttp://ekdidyma.web.uowm.gr/?q=physics/innovations/newton3
Έτος2005
Διερευνώντας τα μυστικά του Νανόκοσμου.
Σπύρτου, Α., (Επιστ. Επιμ.) Μάνου, Λ., Πέικος, Γ., Παπαδοπούλου, Π. (, Gutenberg., , 2018
Πρόγραμμα Σπουδών για τη Μελέτη του Περιβάλλοντος στο Δημοτικό Σχολείο
Κουλουμπαρίτση, Α., Πλακίτση, Κ., Περράκη, Β., Κλωνάρη, Κ.,, Σπύρτου, Α., Καλογιαννάκης, Μ., Μαλανδράκης, Γ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Α., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Τ., Παπαδοπούλου, Μανδρίκας,, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 93, 2011
Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "Νέο Σχολείο"- Οδηγός Εκπαιδευτικού
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α., Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 149, 2011
Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "Νέο Σχολείο"
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α,, Καλογιαννάκης, Μ., Μαλανδράκης, Γ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Α., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Α.,Παπαδοπούλου, Π., Τσαπαρλής, Γ., Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 136, 2011
Η πυκνότητα των υλικών σε φαινόμενα πλεύσης/βύθισης: πειραματικές διαδικασίες και μοντελοποίηση, Διδακτικό Υλικό
, , , 2010
Σχεδίαση και εφαρμογή μιας επίσκεψης στον ΟΤΕ - Ιδιότητες των υλικών που χρησιμοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες,Διδακτικό Υλικό
, , , 2010
Η πυκνότητα των υλικών σε φαινόμενα πλεύσης/βύθισης: πειραματικές διαδικασίες και μοντελοποίηση, Βιβλίο Εκπαιδευτικού
, , , 2010
Σχεδίαση και εφαρμογή μιας επίσκεψης στον ΟΤΕ - Ιδιότητες των υλικών που χρησιμοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες, Βιβλίο Εκπαιδευτικού
, , , 2010
Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Οι πολλαπλές προσεγγίσεις της διδασκαλίας και της μάθησης των Φυσικών Επιστημών.
, ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ, Π. ΣΠΥΡΤΟΥ, Α. ΖΟΥΠΙΔΗΣ, Α., 1005, 2009
Density of Materials in Floating/Sinking Phenomena: Experimental procedures and modeling-Teaching and learning activities (Original Version). Materials Science Project.
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., ISBN 978-9963-689-70-5., 46, 2009
Density of Materials in Floating/Sinking Phenomena: Experimental procedures and modeling-Teachers’ Manual (Original Version). Materials Science Project
*Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., ISBN 978-9963-689- 71-2., 114, 2009
Design and Implementation of a site visit in the Greek-Telecon properties of materials used in telecommunication- Teaching and learning activities (Adapted Version). Materials Science Project.
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., ISBN 978-9963-689-66-8., 52, 2009
Design and Implementation of a site visit in the Greek-Telecon properties of materials used in telecommunication- Teachers’ Manual (Adapted Version).
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., , 65, 2009
Transferring a Teaching Learning Sequence Between Two Different Educational Contexts: the Case of Greece and Finland
Spyrtou, A., Lavonen, J., Zoupidis, A. et al., Int J of Sci and Math Educ, 16, 443, 2018
Professional Development in Inquiry-oriented Pedagogical Content Knowledge Among Primary School Teachers.
Chaitidou, M., Spyrtou, A., Kariotoglou, P., Dimitriadou, C., The Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, , , 2018
Student-teachers’ actions towards social urban sustainability: The development of an analysis framework.
Vasiloudi, A., Soudi, A., Malandrakis, G., Spyrtou, A., Science Education: Research and Praxis, Special Issue,, 61, 37-48, 2017
Η συνεργατική μέθοδος Jigsaw: επισκόπηση της βιβλιογραφίας 1972-2016.
Κακαλοπούλου, Γ., Σπύρτου, Α. (2017)., Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη,, 64-65, 9-25, 2017
The impact of procedural and epistemological knowledge on conceptual understanding: the case of density and floating-sinking phenomena
Zoupidis Anastasios, Pnevmatikos Dimitris, Spyrtou Anna, Kariotoglou Petros, Instructional Science, 44, 315-334, 2016
Promoting students’ interest and motivation towards science learning: The role of personal needs and motivation orientations
Loukomies, A., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Lavonen, J., Kariotoglou, P.,, Research in Science Education, 43(6), 2517-2539, 2013
Η συνεργατική μέθοδος Jigsaw: μια μελέτη περίπτωσης σε φοιτητές/τριες Παιδαγωγικού Τμήματος στη γνωστική περιοχή των ηχητικών φαινομένων
Κακαλοπούλου, Γ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 54, 94-112, 2012
Σύγχρονες τάσεις στα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών: οι περιπτώσεις της διερεύνησης και των επισκέψεων σε χώρους επιστήμης και τεχνολογίας στο Πρόγραμμα “Materials Science”
Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., Πνευματικός, Δ., & Ζουπίδης, Α, Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, Ειδικό Αφιέρωμα: Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, 5, 153-164, 2012
Educational software for improving learning aspects of Newton's Third Law for student teachers
Spyrtou, A., Hatzikraniotis, E., Kariotoglou, P., Education and Information Technologies, 14(2), 163-187, 2009
How student – teachers understand distance force interactions in different contexts.
Kariotoglou, P., Spyrtou, A. Tselfes, V., International Journal of Science and Mathematics Education, 7(5), 851-873, 2008
Μια εποικοδομητική στρατηγική για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών.
Σπύρτου, Α., Κουμαράς, Π., Ψύλλος, Δ (, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 84, 50-59, 1995
Facilitating Students’ Development of Critical Thinking Through a Nanotechnology Module
Spyrtou, A., Manou, L., Peikos, G., Zachou, P., TECHEDU, THESSALONIKI, , 2018
Η επίδραση της ρητής σύνδεσης προσομοιωμένων και πραγματικών πειραμάτων στην εννοιολογική κατανόηση της πλεύσης / βύθισης,
Ζουπίδης, Α., Σπύρτου, Α., Πνευματικός, Δ., Καριώτογλου, Π., 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ελλήνων Φυσικών: «Η Φυσική συναντά την κοινωνία»,, Θεσσαλονίκη, 194-205, 2018
Professional Development in Inquiry-oriented Pedagogical Content Knowledge Among Primary School Teachers
Chaitidou, M., Spyrtou, A., Kariotoglou, P., Dimitriadou, C., 25th International Conference The Learner, Athens, , 2018
Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών: Η εξέλιξη όψεων της ΠΓΠ που αφορούν την διερευνητική διδασκαλία-μάθηση
Χαϊτίδου Μ., Σπύρτου, Α., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, Υπό δημοσίευση, 116-122, 2017
Εφαρμογή Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας: αξιολόγηση της μάθησης Πρωτοβάθμιων Εκπαιδευτικών
Μάνου, Λ., Σπύρτου, Α., Χατζηκρανιώτης, Ε., Καριώτογλου, Π., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, Υπό δημοσίευση, 44-51, 2017
Η εξέλιξη μιας Νηπιαγωγού ως αποτέλεσμα ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης
Δάρατζη, Π., Σπύρτου, Α., Παπαδοπούλου, Π., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, Υπό δημοσίευση, 254-261, 2017
Διδασκαλία της φύσης και του ρόλου των μοντέλων με έννοιες και φαινόμενα της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό σχολείο
Σπύρτου, Α., Δαγρέ,Ε., Μάνου, Λ., Κωνσταντινίδου, Ε., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, Υπό δημοσίευση, 523-530, 2017
Developing Pedagogical Content Knowledge (PCK) in primary teachers: The introduction of an explicit PCK cource.
Chaitidou, M., Spyrtou, A., Kariotoglou, P., In D., M. Kakana, P., Manoli (Eds), Digital Proceedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher Education-ISNITE 2015, Volos, 403-411, 2017
Η διαδικασία βελτίωσης μιας Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς για την εισαγωγή στοιχείων της διερευνητικής μεθόδου: η πυκνότητα ως ιδιότητα των υλικών, στα φαινόμενα πλεύσης και βύθισης
Ζουπίδης, Α., Σπύρτου, Α., Μαλανδράκης, Γ., Καριώτογλου, Π., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, 1184-1186, 2017
Εφαρμογή και Αξιολόγηση Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία περιεχομένου της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό Σχολείο.
Πέικος, Γ., Σπύρτου, Α., Μάνου, Λ.,, 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, 802-810, 2017
Επαναπροσδιορίζοντας τα Προγράμματα Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Οργανώτριες σε Στρογγυλό Τραπέζι
Πλακίτση, Α., Σπύρτου, Α., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, 1280-1281, 2017
Θέματα έρευνας και αιχμής στην εκπαίδευση με έμφαση στη Νανοτεχνολογία.
Σπύρτου, Α., Σταύρου, Δ., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, 31-32, 2017
Ένα πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες: πτυχές των αποτελεσμάτων του προγράμματος (συμπόσιο).
Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., 10ο ΕΝΕΦΕΤ, Ρέθυμνο, 103-104, 2017
Ταξινόμηση και σειροθέτηση αντικειμένων για την κατανόηση του μεγέθους στην κλίμακα του νάνο από μαθητές Δημοτικού Σχολείου
Σπύρτου, Α., Πέικος, Γ., Μάνου, Λ., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, με τίτλο: «Το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και το εκπαιδευτικό υλικό στις Φυσικές Επιστήμες: μοναχικές πορείες ή αλληλεπιδράσεις;»., Ρόδος, 196-205, 2016
PRIMARY TEACHERS’ CONCEPTIONS ABOUT THE CONTENT OF NANOSCIENCE – NANOTECHNOLOGY
Manou Leonidas, Spyrtou Anna, Hatzikraniotis Euripides, Kariotoglou Petros, The Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
PUBLIC UNDERSTANDING OF ELECTRICAL ENERGY PRODUCTION WITHIN OUTDOOR LEARNING ENVIRONMENTS: AN IMPLEMENTATION IN AN ERASMUS INTENSIVE PROGRAM
Paris Christidis & Anna Spyrtou, The Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
THE EVOLUTION OF PRIMARY STUDENT TEACHERS’ CONCEPTIONS ABOUT THE NATURE OF SCIENTIFIC MODELS
Angeliki Vasiloudi, Anna Spyrtou, The Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
DIFFICULTIES IN IMPLEMENTING A SCIENCE TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROJECT FOCUSING ON SCIENCE TEACHING
Petros Kariotoglou, Sofia Avgitidou, Catherine Dimitriadou, Georgios Malandrakis, Penelope Papadopoulou, Dimitrios Pnevmatikos and Anna Spyrtou, The Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
STUDY OF THE EVOLUTION OF PRIMARY STUDENT TEACHERS’ CONCEPTIONS ABOUT INQUIRY-BASED SCIENCE EDUCATION
Antonia Soudi, Anna Spyrtou, The Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
CONTENT TRANSFORMATION FOR EXPERIMENTAL TEACHING NANOSCALE SCIENCE AND ENGINEERING TO PRIMARY TEACHERS
Leonidas Manou, Anna Spyrtou, Euripides Hatzikraniotis, Petros Kariotoglou, GIREP 2016, Krakow, 38-47, 2016
ΣΥΜΠΟΣΙΟ: ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κατερίνα Πλακίτση, Άννα Σπύρτου, Ευθύμης Σταμούλης, Πόπη Παπαδοπούλου, Μιχάλης Καλογιαννάκης, Γιώργος Μαλανδράκης, Γιάννης Σούλιος, Καίτη Ριζάκη, Παναγιώτης Πήλιουρας, Νίκος Κολιός, Τάσος Ζο, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, Ρόδος, 137-151, 2015
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκαιδευτικού Υλικού για τη Διδασκαλία της Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό Σχολείο: Πιλοτική Εφαρμογή
Πέικος Γιώργος, Μάνου Λεωνίδας, Σπύρτου Άννα, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, Ρόδος, 327-346, 2015
Εκπαιδευτικό υλικό για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Σχολείο: ανάπτυξη και παρουσίαση του υλικού σε Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Άννα Σπύρτου, Παναγιώτα Ζάχου, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, Ρόδος, 393-408, 2015
Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες: σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Μαρία Η. Χαϊτίδου, Άννα Σπύρτου, Πέτρος Καριώτογλου, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, Ρόδος, 439-451, 2015
Ανάπτυξη και αξιολόγηση Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς για την διδασκαλία της Νανοεπιστήμης - Νανοτεχνολογίας στο δημοτικό σχολείο
Πέικος, Γ., Μάνου, Λ., Σπύρτου, Α., 9ο ΕΝΕΦΕΤ, Θεσσαλονίκη, 279-286, 2015
Μελέτη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου για τις Φυσικές Επιστήμες σε πρωτοβάθμιους εκπαιδευτικούς
Χαϊτίδου, Μ., Σπύρτου, Α., Δημητριάδου, Κ., 9ο ΕΝΕΦΕΤ, Θεσσαλονίκη, 121-127, 2015
Βιβλιογραφική επισκόπηση του περιεχομένου της διδασκαλίας της Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας στις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης
Μάνου, Λ., Σπύρτου, Α., Χατζηκρανιώτης, Ε., Καριώτογλου, Π., 9ο ΕΝΕΦΕΤ, Θεσσαλονίκη, 203-211, 2015
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού animation για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού
Αδαμαντίου, Π., Δάρατζη, Π., Σπύρτου. Α., 9ο ΕΝΕΦΕΤ, Θεσσαλονίκη, 512-519, 2015
A SCIENCE TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROJECT FOCUSING ON TEACHING DESIGN
Petros Kariotoglou, Sofia Avgitidou, Catherine Dimitriadou, Georgios Malandrakis, Penelope Papadopoulou, Dimitrios Pnevmatikos and Anna Spyrtou, Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A., & Hahl, K. (Eds.). (2016). Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future. Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6, Helsinki, 360-367, 2015
“The Journey of Electrical Energy”: an educational animation film for promoting scientific literacy in primary and secondary school
Spyrtou Anna, Papadopoulou Penelope, Malandrakis George, Pierrakos Elias, 18th MPTL: Multimedia in Physics Teaching and Learning Conference, Mdrid, 113-117, 2014
NEW GREEK SCIENCE CURRICULUM (NGSC)1 FOR PRIMARY EDUCATION: PROMOTING EDUCATIONAL INNOVATION UNDER HARD CONDITIONS
Katerina Plakitsi¹, Anna Spyrtou², Katerina Klonari³, Michail Kalogiannakis4, George Malandrakis², Pinelopi Papadopoulou², Euthimios Stamoulis¹, John Soulios², Panagiotis Piliouras¹ and Nikolaos Kolio, ESERA 2013, CYPRUS, NICOSIA, 1751-1757, 2014
Ανάπτυξη ερωτηματολογίου για τη μελέτη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες: αποτελέσματα για τέσσερις μελέτες περίπτωσης
Χαιτίδου Μαρία, Σπύρτου Άννα, 9 o Πανελλήνιο Συνέδριο «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 1346-1378, 2014
Απόψεις και πρακτικές εν ενεργεία εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση1
Δημητριάδου Κατερίνα, Σπύρτου Άννα, 9 o Πανελλήνιο Συνέδριο «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 110-124, 2014
Setting a Festival Environment for promoting critical thinking in Primary Science Education
Zachou Panagiota, Spyrtou Anna, 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION ACROSS BORDERS “CRITICAL THINKING IN EDUCATION”, Korce, 451-457, 2014
In-service primary teachers’ views and practices for promoting innovative teaching-learning environments about Science
Catherine Dimitriadou, Anna Spyrtou, 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION ACROSS BORDERS “CRITICAL THINKING IN EDUCATION”, Korce, 384-391, 2014
Science-Technology-Society-Environment approach: Promoting critical thinking to primary student teachers by developing out-of-school activities
Karagiannidou Antonia, Spyrtou Anna, 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION ACROSS BORDERS “CRITICAL THINKING IN EDUCATION”, Korce, , 2014
An Inquiry Approach for teaching sound in primary school employing educational robotics construction technology
Maria-Rafaela Tziouvara, Anna Spyrtou, 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION ACROSS BORDERS “CRITICAL THINKING IN EDUCATION”, Korce, 432-440, 2014
Pre-service teachers’ views about models in Science Education
Kapousizi, D., Spyrtou, A., 1st International Conference "Education Across Borders", Florina, , 2013
Επισκόπηση των τεχνικών αξιολόγησης της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών μέσα από το πρίσμα της οικολογικής εγκυρότητας
Χαϊτίδου, Μ., Σπύρτου, Α., 8ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, 822-828, 2013
Η εισαγωγή της Νανοεπιστήμης – Νανοτεχνολογίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση: βιβλιογραφική επισκόπηση του περιεχομένου και σύνδεση του με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες.
Μάνου, Λ., Σπύρτου, Α., 8ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, 664-671, 2013
Η μεταφορά μιας Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς για την πλεύση – βύθιση από την Ελλάδα στη Φινλανδία: όψεις της αξιολόγησης
Ζουπίδης, Α., Lavonen, J., Σπύρτου, Α., Meisalo, V., Πνευματικός, Δ., Καριώτογλου, Π., 8ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, 471-478, 2013
E-LEARNING TEACHER EDUCATION IN WESTERN MACEDONIA: THE EFFECT OF AN IN-SERVICE TRAINING COURSE
EIRINI NARI, CATHERINE DIMITRIADOU, ANNA SPYRTOU, 1st INTERNATION CONFERENCE "EDUCATION ACROSS BORDERS", FLORINA, GREECE, 560-569, 2012
PRE-SERVICE TEACHERS‟ VIEWS ABOUT MODELS IN SCIENCE EDUCATION
DIMITRA KAPOUSIZI, ANNA SPYRTOU, 1st INTERNATION CONFERENCE "EDUCATION ACROSS BORDERS", FLORINA, GREECE, 803-812, 2012
Causal relational reasoning of 5th graders using density in explaining floating-sinking phenomena
Zoupidis, A., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Kariotoglou, P., ESERA, LYON, , 2011
Μια Διδακτική Μαθησιακή Σειρά για την εισαγωγή στοιχείων της διερευνητικής μεθόδου καθώς και της πυκνότητας ως ιδιότητας των υλικών, στα φαινόμενα πλεύσης-βύθισης: η διαδικασία βελτίωσης της σειράς.
Ζουπίδης, Α., Σπύρτου, Α., Μαλανδράκης, Γ., Καριώτογλου, Π., 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση-Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, , 146-150, 2011
Διδακτικές-Μαθησιακές Σειρές στα πλαίσια του έργου Materials Science.
Χατζηκρανιώτης, Ε., Σπύρτου, Α., Κυράτση, Θ., 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση-Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, , 146-150, 2011
Μελέτη της εφαρμοσιμότητας μια διερευνητικής διδακτικής παρέμβασης για την οργάνωση επισκέψεων σε χώρους τεχνοεπιστήμης.
Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Καριώτογλου, Π., 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση-Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, , 525-532, 2011
Η μέθοδος jigsaw: μελέτη των ιδιοτήτων των υλικών που χρησιμοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες.
Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Πολατίδου, Θ., Καριώτογλου, Π., 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση-Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, Αλεξανδρούπολη, 1119-1122, 2011
The gradual approach of the nature and role of models as means to enhance 5th grade students' epistemological awareness
Zoupidis, Α., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., & Kariotoglou, P., ESERA, Instanbul, 415 – 423, 2010
Students’ motivation on learning material science teaching modules in five countries
Lavonen,J.,Byman, R., Loukomies, A., Meisalo, V.,Constantinou, C., Kyratsi,T., Papadouris, N.,Couso, D., Hernandez, M.I., Pinto, R.,Hatzikraniotis, E.,Kallery, M., Petridou, E., Psillos, D., Kariotog, ESERA, Instabul, 51-56, 2010
Μελέτη της εξέλιξης του βάθους του εκπαιδευτικού αναστοχασμού σε όψεις της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου
Χαϊτίδου, Α., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., 6ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Φλώρινα, 911-919, 2009
The design and development of an ICT- Enhanced Module concerning density as a property of materials applied in floating-sinking phenomena
Spyrtou. A., Zoupidis, A., Kariotoglou, P., GIREP, Nicosia, 391-407, 2008
Η διδασκαλία των φυσικών καταστάσεων της ύλης και των αλλαγών τους στο νηπιαγωγείο: μια μελέτη περίπτωσης.
Παπακώστα, Ν., Κολτσάκη, Ν., Σουλτάνης, Κ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., Πανελλήνιο Νηπιαγωγών, Βόλος, 315-327, 2008
Ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε υποψήφιους/ες Νηπιαγωγούς: Η διδακτική ακολουθία και τα αποτελέσματα εφαρμογής της
Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Καριώτογλου, Π., Πανελλήνιο Νηπιαγωγών, Βόλος, 221-234, 2008
Teaching and learning force interactions in different contexts. E-Proceedings of the 6th International Conference of ESERA.
Spyrtou, A., Zoupidis, A. & Kariotoglou, P., ESERA, Molme, , 2007
Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία της ενέργειας στο Δημοτικό σχολείο: πιλοτική εφαρμογή
Καμίδου, Κ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 166-174, 2007
Διδακτικές επισημάνσεις για το περιεχόμενο της ενέργειας στα νέα σχολικά εγχειρίδια της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Σπύρτου, Α., 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 175-182, 2007
A Teaching-Learning Sequence Concerning Dynamic Interactions: The Need for Appropriate Software.
Kariotoglou, P. & Spyrtou, A., 2nd International Conference on Hands on Science, HSci,, Rethimno, 91-95, 2005
Newton-3: A Software For Teaching Dynamic Interactions.
Hatzikraniotis, E., Theodorakakos, A., Spyrtou, A. & Kariotoglou, P., 2nd International Conference on Hands on Science, HSci, Rethimno, 96-102, 2005
Student – teachers; conceptions about gravity interaction.
Kariotoglou, P., Spyrtou, A., & Tselfes, V.,, 5th International ESERA Conference on Contributions of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science, Barcelona, 180-183, 2005
Τριγωνοποίηση: Σύντομη θεωρητική εισαγωγή και υποδειγματικές εφαρμογές.
Καλλέρη, Μ. & Σπύρτου, Α., Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου: Για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και τις νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση,, Αθήνα, 519-522, 2004
Investigating the complexity of teachers’ views in science teaching: issues and tools.
Spyrtou, A., Psillos, D., Kariotoglou, P., ESERA 6th Summer- School,, Liubljana, 85-96, 2003
Τρισδιάστατη προσέγγιση της εξέλιξης του ωριαίου διδακτικού σχεδιασμού
Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., Ψύλλος, Δ., Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή Νέεων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Ρέθυμνο, 272-277, 2002
Interlacing content and methodology in educating primary student teachers.
Spyrtou, A., Kariotoglou, P., Research Education in Europe: The Picture Expands, Roma,, 651-658, 2001
Εξέλιξη των αντιλήψεων των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Φυσικής
Σπύρτου, Α., 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου: Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 571-576, 1998
A strategy for educating primary teachers in science.
Spirtou, A., second Ph. D. Summerschool. European Reseasrch in Science Education, Θεσσαλονίκη, 424-431, 1995
Educating primary teachers in science: the case of energy.
Spirtou, A., Koumaras, P., first Ph. D. Summerschool, European Research in Science Education, Netherlands, 259-265, 1993
The evolutionary refinement process of a Teaching Learning Sequence for introducing inquiry aspects and density as materials' property in floating / sinking phenomena
Zoupidis, A., Spyrtou, A., Malandrakis, G., Kariotoglou, P., In D. Psillos & P. Kariotoglou (Eds.), Iterative Design of Teaching-Learning SequencesIterative Design of Teaching-Learning Sequences, Springer, 167-199, 2016
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση εκπαιδευτικών για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες
Άννα Σπύρτου¸ Ειρήνη Νάρη, Κατερίνα Δημητριάδου, Στο: Ζ. Παπαναούμ & Μ. Λιακοπούλου (Επιμ.)., Υποσηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, Θεσσαλονίκη: ACCESS ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ Α.Ε.., , 219-240, 2014
Η συνεργατική μέθοδος Jigsaw: μια διαπολιτισμική πρακτική για τα ηχητικά φαινόμενα στο δημοτικό σχολείο
Άννα Σπύρτου, Χριστίνα Ανδρέου, Κατσαρού, Ε. & Λιακοπούλου, Μ. (Επιμ.), Θέματα διδασκαλίας και αγωγής στο πολυπολυτισμικό σχολείο, Θεσσαλονίκη: ACCESS ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΑΕ., , 115-144, 2014
Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "Νέο Σχολείο"
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α, Καλογιαννάκης, Μ., Μαλανδράκης, Γ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Α., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Α., Παπαδοπούλου, Π., Τσαπαρλής, Γ., Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,, , , 2011
Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "Νέο Σχολείο"- Οδηγός Εκπαιδευτικού
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α., Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, , , 2011
Πρόγραμμα Σπουδών για τη Μελέτη του Περιβάλλοντος στο Δημοτικό Σχολείο
Κουλουμπαρίτση, Α., Πλακίτση, Κ., Περράκη, Β., Κλωνάρη, Κ., Σπύρτου, Α., Καλογιαννάκης, Μ., Μαλανδράκης, Γ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Α., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Τ., Παπαδοπούλου, Μανδρίκας, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, , , 2011
Density of Materials in Floating/Sinking Phenomena: Experimental procedures and modeling- Teaching and learning activities (Original Version)
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., Materials Science Project, ISBN 978-9963- 689-70-5., , , 2009
Density of Materials in Floating/Sinking Phenomena: Experimental procedures and modeling- Teachers’ Manual (Original Version).
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A., Materials Science Project. ISBN 978-9963-689-71-2., , , 2009
Design and Implementation of a site visit in the Greek-Telecon properties of materials used in telecommunication- Teaching and learning activities (Adapted Version).
Kariotoglou, P., Kaskalis, T., Malandrakis, G., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Zoupidis, A. (, Materials Science Project. ISBN 978-9963-689-66-8., , , 2009
Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Οι πολλαπλές προσεγγίσεις της διδασκαλίας και της μάθησης των Φυσικών Επιστημών
Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Εκδότες, , , 2009
Ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε υποψήφιους/ες Νηπιαγωγούς: Η διδακτική ακολουθία και τα αποτελέσματα εφαρμογής της.
Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Καριώτογλου, Π., Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες-Ερευνητικοί προσανατολισμοί και παιδαγωγικές πρακτικές, , 221-234, 2008
Η διδασκαλία των φυσικών καταστάσεων της ύλης και των αλλαγών τους στο νηπιαγωγείο: μια μελέτη περίπτωσης.
Παπακώστα, Ν., Κολτσάκη, Ν., Σουλτάνης, Κ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες-Ερευνητικοί προσανατολισμοί και παιδαγωγικές πρακτικές, , 315-327, 2008
Science Teachers Education: Issues and Proposals.
Psillos, D., Spyrtou, Α., Kariotoglou, P., Research and the Quality of Science Education, Springer, 119-128, 2005

© 2018 eled.uowm.gr