Παλαιγεωργίου Γιώργος

Λέκτορας

Γνωστικό Αντικείμενο: Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση
Γραφείο: 108
Τηλέφωνο: 2385055083
E-mail: gpalegeo@uowm.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://gpalegeo.me/
Ακαδημαϊκοί τίτλοι:
  • Πτυχίο Πληροφορικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
  • Διδακτορικό Δίπλωμα στην Aλληλεπίδραση Μαθητευόμενων-Υπολογιστών στο τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Αλληλεπίδραση μαθητών-υπολογιστών, Web 2.0, ubiquitous computing, διδακτικές μεθοδολογίες για την αξιοποίηση του Web 2.0, συμμετοχική σχεδίαση, στάσεις απέναντι στους υπολογιστές, ηθική και υπολογιστικές μηχανές. Διδασκόμενα Μαθήματα:
  • Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Υ305)
  • Εκπαιδευτικό Λογισμικό (Υ302)
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού (ΥΕ335)
  • Εικονική Πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Τεχνητής Ευφυΐας (ΥΕ/ΕΕ339)
  • Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση (ΠΜΣ - ΚΟΡ005)
  • Αρχές διαμόρφωσης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού(ΠΜΣ - ΚΟΡ006)
ΠτυχίοΔιδακτορικό
ΤίτλοςΔιδακτορικό δίπλωμα: Μελέτη της δομής και της εξέλιξης των αλληλεπιδράσεων μαθητών-υπολογιστών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΤμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τίτλος2006
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό
ΤίτλοςΜεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΔιατμηματικό Μεταπτυχιακό, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Τίτλος2000
ΠτυχίοΠιστοποίηση
ΤίτλοςΔίπλωμα Πιστοποιητή Ποιότητας: Certificate of Practical Auditing of Quality Management Systems to ISO 9001: 1994 & ISO 10011-1
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαEU.C.A.T. – CMC International
Τίτλος1999
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΠτυχίο Πληροφορικής
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΤμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τίτλος1997
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΝέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2014-2017
Θέση - ΤίτλοςΣυνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό - ΕΑΠ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία "Σχεδίαση και ανάλυση συστημάτων υλικο-λογισμικού"
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο - Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού
Έτος2014-2016
Θέση - ΤίτλοςΕπιστημονικός Συνεργάτης
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία "Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση"
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΜεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Έτος2011
Θέση - ΤίτλοςΕπιστημονικός Συνεργάτης
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία "Προχωρημένα θέματα επικοινωνίας ανθρώπου υπολογιστή"
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΜεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Έτος2010
Θέση - Τίτλοςσυμβασιούχος ΠΔ 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας,
Έτος2009-2010
Θέση - ΤίτλοςΕπιστημονικός Συνεργάτης
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία "Ειδικές και μουσικές εκπαιδευτικές διεπαφές – Web 2.0"
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΜεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Έτος2009
Θέση - ΤίτλοςΕπιστημονικό Προσωπικό
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία μαθημάτων "Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή", "Δεοντολογία Επαγγέλματος"
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Καβάλας
Έτος2008-2011
Θέση - Τίτλοςσυμβασιούχος ΠΔ 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδακτική της Πληροφορικής
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Έτος2008-2011
Θέση - ΤίτλοςΕπιστημονικό Συνεργάτης
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕρευνητικά έργα
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Έτος1999-2007
Θέση - ΤίτλοςΔιδασκαλία σε δημόσια ΙΕΚ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΒάσεις Δεδομένων, Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών, Εισαγωγή στους Η/Υ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΙΕΚ Καλαμαριάς, ΙΕΚ Τριανδρίας, ΙΕΚ Επανωμής
Έτος1999-2000
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΗλεκτρονική Μάθηση
ΠληροφορίεςΤμήμα Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης
Περίοδος2010
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΤεχνητή Ευφυΐα και Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2010
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική της Πληροφορικής 1
ΠληροφορίεςΤμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Περίοδος2009-2011
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιεπαφή Ανθρώπου Υπολογιστή
ΠληροφορίεςΤμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας
Περίοδος2009-2011
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΕκπαίδευση από Απόσταση
ΠληροφορίεςΤμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας
Περίοδος2009-2011
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΤεχνολογίες του διαδικτύου στην εκπαίδευση
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2009
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔεοντολογία Επαγγέλματος
ΠληροφορίεςΤμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας
Περίοδος2008-2011
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική της Πληροφορικής 1
ΠληροφορίεςΤμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Περίοδος2008-2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήWe!Design!Fractions: ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για την συμμετοχική σχεδίαση με παιδιά μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για τα κλάσματα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη αλληλεπιδραστικής επιφάνειας για την εξάσκηση των μαθηματικών με παράλληλη προώθηση της φυσικής δραστηριότητας
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤο αλληλεπιδραστικό βίντεο: Μια διερευνητική προσέγγιση στη διδασκαλία των θερμικών φαινομένων, Παπαδοπούλου Ανθία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδίαση, ανάπτυξη και μελέτη επιτραπέζιου παιχνιδιού με επαυξημένη πραγματικότητα για την εκμάθηση των νοερών υπολογισμών στα μαθηματικά, Βαρβέρης Σταμάτης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ δημιουργία και αξιολόγηση μίας ψηφιακής ιστορίας για τη διδασκαλία των εννοιών του ηλεκτρικού κυκλώματος και του ηλεκτρικού ρεύματος, Δέσποινα-Λωρένα Γαβριηλίδου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι δάσκαλοι ως σχεδιαστές φυσικών διεπαφών για παιδιά: στάσεις και αντιλήψεις, Τσαβδάρη Γεωργία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιάχυτος Συνεργατικός Μουσικός Αυτοσχεδιασμός από παιδιά Δημοτικού, Πουλούλης Χρήστος
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑυθεντική εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσω διάχυτου υπολογισμού: το έξυπνο δωμάτιο, Τσιλιβίτη Δέσποινα
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχεδίαση, ανάπτυξη κι αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας, Σπαθούλας Ευάγγελος
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΕπισκόπηση και μελέτη των διεπαφών χειρονομιών για την εκμάθηση του προγραμματισμού, Μανωλιουδάκη Χαρίκλεια
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη υβριδικού περιβάλλοντος διδασκαλίας βασικών δομών προγραμματισμού με χρήση κλασσικών και απτικών διεπαφών σε παιδιά προεφηβικής ηλικίας, Αθανασιάδης Ιωάννης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςArtful Leadership
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜελέτη και βιβλιογραφική ανασκόπηση τεχνικών ηγεσίας στο σχολικό περιβάλλον με τη χρήση στοιχείων της τέχνης
Έτος2015
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςΑνάπτυξη μοντέλων αναπαράστασης γνωστικών αντικειμένων και συγγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων (στόχων) για τις Θεματικές Ενότητες του ΕΑΠ
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός«Ανάπτυξη μοντέλων αναπαράστασης γνωστικών αντικειμένων και συγγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων (στόχων) για τις Θεματικές Ενότητες του ΕΑΠ» (Δράση Βελτίωσης της Ποιότητας του Εκπαιδευτικού Υλικού του ΕΑΠ), που εντάσσεται στο Υποέργο 5 με τίτλο «Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ)» της Πράξης «Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο».
Έτος2015
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλος«Υπηρεσίες για τη σύνδεση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με την αγορά εργασίας»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςPραγματοποίηση μαθημάτων στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ
Έτος2010
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΤάξη του Μέλλοντος
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΒιβλιογραφική αναφορά ‘state of the art’ για την εξέταση εναλλακτικών τεχνολογιών & αλληλεπιδράσεων στην «Τάξη του Μέλλοντος», οικονομοτεχνική μελέτη δυνατοτήτων εναλλακτικής και πλήρους αξιοποίησης της «Τάξης του Μέλλοντος».
Έτος2006
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΚαλειδοσκόπιο: Έννοιες και μέθοδοι για τη διερεύνηση του μέλλοντος της μάθησης με ψηφιακές τεχνολογίες
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣχεδίαση, ανάπτυξη και συντήρηση ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης κειμένων (document management system). Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας διαφορετικών ευρωπαϊκών πανεπιστημίων.
Έτος2005
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΑναμόρφωση του υπάρχοντος Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΔιαλέξεις στο μάθημα του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία», υποστήριξη στις διαδικασίες εξέτασης και βαθμολόγησης, τεχνική υποστήριξη στο εργαστήριο πολυμέσων
Έτος2004
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΕ42, Μεταπτυχιακή εξειδίκευση επιμορφωτών στην παιδαγωγική αξιοποίηση των υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣυντονισμός προγράμματος εκπαίδευσης, εκπαιδευτής, ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου επικοινωνίας και ανταλλαγής εκπαιδευτικού υλικού
Έτος2001
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔράσεις αναβάθμισης του προγράμματος σπουδών» (ΔΑΝΑΟΣ)
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμόςχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακής τράπεζας πληροφοριών για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού και ερευνητικού υλικού του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Ανάπτυξη πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προγράμματος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ.
Έτος1998
ΔράσηΔιάκριση Ερευνητικού Έργου
ΤίτλοςΥποψήφιο για best paper award
Είδος ΣυμμετοχήςPalaigeorgiou George, Malandrakis George, Tsolopanis Christina (2017), Learning with Drones: flying windows for classroom virtual field trips, ICALT'2017, IEEE.
Έτος2017
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν
ΤίτλοςΕπιλογή στο διαγωνισμό Open Educational Challenge 2014
Είδος ΣυμμετοχήςΑνάμεσα στους 9 νικητές του διαγωνισμού Open Educational Challenge 2014 (600 συμμετοχές από 74 χώρες): επιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds
Έτος2014
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν
Τίτλος1ο βραβείο pitching, έκθεση eLearning 2013
Είδος ΣυμμετοχήςEπιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds (συνιδρυτής)
Έτος2013
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν
Τίτλος2o βραβείο επιχειρηματικού πλάνου
Είδος Συμμετοχής2o βραβείο επιχειρηματικού πλάνου ΑΠΘ 2013: επιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds (συνιδρυτής)
Έτος2013
ΔράσηΒραβείο Ερευνητικού Έργου
ΤίτλοςBest Qualitative Research Paper Award
Είδος ΣυμμετοχήςGrammatikopoulou,A., Nika, P. & Palaigeorgiou G. (2012). Testimonies of teachers using extensively and creatively Web 2.0: Benefits and Prerequisites. IADIS International Conference e-Learning 2012
Έτος2012
ΔράσηΠαραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό
ΤίτλοςΣφραγίδα καλής πρακτικής για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιλέχθηκε ανάμεσα στις 20 καλύτερες διδακτικές προτάσεις για το Web 2.0 η μεθοδολογία δημουργίας βιβλίων με τη χρήση Wiki - WEKI από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας
Έτος2012
ΔράσηΒραβείο Ερευνητικού Έργου
ΤίτλοςBest Papers Award
Είδος ΣυμμετοχήςTriantafyllakos, G., Palaigeorgiou, Tsoukalas I. (2009). Design alter egos: constructing and employing fictional characters in collaborative design sessions, 23rd British Computer Society conference on Human Computer Interaction (BHCI), Cambridge, UK
Έτος2009
Δημιουργώ Παιχνίδια στο Koduplay
Επιμέλεια Παλαιγεωργίου Γ. Συγγραφείς: Φοιτητές τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, Αυτοέκδοση - http://www.koduplay.gr, 252, 2011
Δημιουργώ Παιχνίδια στο Scratch
Επιμέλεια Παλαιγεωργίου Γ. Συγγραφείς: Φοιτητές τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, Αυτοέκδοση - http://www.scratchplay.gr, 188, 2010
Orchestrating tangible music interfaces for in-classroom music learning through a story tale: The case of ImproviSchool
Palaigeorgiou, G., & Pouloulis, C., Education and Information Technologies, , , 2017
Benefits, barriers and prerequisites for Web 2.0 learning activities in the classroom: The view of Greek pioneer teachers
Palaigeorgiou, G., & Grammatikopoulou, A., Interactive Technology and Smart Education, 13, 2-18, 2016
Lemonidis, Charalambos, Alexadra Kermeli, and George Palaigeorgiou
Exploring Number Sense in Sixth Grade in Greece: An instructional proposal and its learning results, MENON online Journal Of Educational Research, , 159-172, 2014
What if undergraduate students designed their own web learning environment? Exploring students’ web 2.0 mentality through participatory design
Palaigeorgiou, G., Triantafyllakos, G., & Tsinakos A., Journal of Computer Assisted Learning, 27, 146-159, 2011
Designing educational software with students through collaborative design games: the We!Design&Play framework
Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., Computer & Education, 56, 227-242, 2011
Known and unknown weaknesses in software animated demonstrations (screencasts): a study in self-paced learning settings.
Palaigeorgiou, G., Despotakis, T., Journal of Information Technology Education, 9, 81-98, 2010
Fictional characters in participatory design sessions: introducing the “design alter egos” technique
Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., Interacting with Computers, 22, 165-175, 2010
What Do Computer Science Students Think about Software Piracy?
Konstantakis, N., Palaigeorgiou, G., Siozos, P. & Tsoukalas, I.A., Behaviour and Information Technology, 29, 277-285, 2010
Computer based testing using “digital ink”: participatory design of a Tablet PC based assessment application for secondary education.
Siozos, P., Palaigeorgiou, G., Triantafyllakos, G, & Despotakis, T., Computers & Education, 52, 811-819, 2009
We!Design: A student-centered participatory methodology for the design of educational applications.
Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., British Journal of Educational Technology, 39, 125-139, 2008
Students’ attitudes towards animated demonstrations as computer learning tools.
Despotakis, T., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I. A., Educational Technology & Society, 10, 196-205, 2007
CEAF: A Measure for Deconstructing Students’ Prior Computer Experience.
Palaigeorgiou, G., Siozos, P. & Konstantakis, N., Journal of Information Systems Education, 17, 259-648, 2006
Synergies and barriers with electronic verbatim notes: note-taking and report-writing with eVerNotes
Palaigeorgiou, G., Despotakis, T., Demetriadis, S., & Tsoukalas, I.A., Journal of Computer Assisted Learning, 22, 74-85, 2006
A computer attitude scale for computer science freshmen and its educational implications.
Palaigeorgiou, G., Siozos, P., Konstantakis, N., & Tsoukalas, I.A., Journal of Computer Assisted Learning, 21, 330-342, 2005
Cultures in Negotiation: Teachers’ Acceptance/Resistance Attitudes Considering the Infusion of Technology into Schools.
Demetriadis, S., Barbas, A., Molohides, A., Palaigeorgiou, G., Psillos, D., Vlahavas, I., Tsoukalas, I., & Pombortsis, A, Computers & Education, 41, 19-37, 2003
We!Design!Fractions: ένα επιτραπέζιο παιχνίδι συμμετοχικής σχεδίασης για τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για τα κλάσματα
Σιδηροπούλου, Β., Παλαιγεωργίου, Γ., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017
'ImproviSchool: Ένα διάχυτο σύστημα για την εκμάθηση μουσικής στη σχολική τάξη
Πουλούλης , Χ., Παλαιγεωργίου, 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017
Επιτραπέζιο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για εκμάθηση στρατηγικών νοερών υπολογισμών
Βαρβέρης, Σ., Παλαιγεωργίου, Γ., Λεμονίδης, Χ., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017
Οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί αλληλεπιδραστικών εκπαιδευτικών βίντεο: απόψεις για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Παλαιγεωργίου, Γ., Γιαννάκου, Α., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017
Wikis as a Mediation Platform for Developing Learning Communities: The WEKI Framework
Palaigeorgiou, G., & Kazanidis, I., International Symposium on Emerging Technologies for Education, Rome, . 463-472, 2016
Interactive video, tablets and self-paced learning in the classroom: preservice teachers perceptions
Papadopoulou A., Palaigeorgiou, G., 13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2016), , 195-202, 2016
Learning Diaries for blended computer learning
Palaigeorgiou, G. & Grammatikopoulou A., 1nd World Conference on Blended Learning, International Association for Blended Learning, , , 2016
FRACTANGI: A tangible learning environment for learning about fractions with an interactive number line
Mpiladeri, Μ., Palaigeorgiou, G., & Lemonidis C., 13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2016), , 157-164, 2016
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση κινητής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για την υποβοήθηση της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας
Σπαθούλας, Ε., Παλαιγεωργίου, Γ., 10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», , , 2016
Το Κάστρο Των Κλασμάτων»: Ένα Ηλεκτρονικό Παιχνίδι Για Τις Πολλαπλές Αναπαραστάσεις Του Κλάσματος
Πουρνάρα, A., Λεμονίδης, X., Παλαιγεωργίου, Γ., 7o συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», , , 2015
Ενσώματη και παιγνιώδης εκμάθηση της ανάγνωσης από παιδιά της Β’ Δημοτικού: Μια διδακτική παρέμβαση
Λασκαράκη, Ε., Δημητριάδου, Κ., Παλαιγεωργίου, Γ., 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο», , , 2015
Testimonies of teachers using extensively and creatively Web 2.0: Benefits and Prerequisites
Grammatikopoulou,A., Nika, P. & Palaigeorgiou G., IADIS International Conference e-Learning 2012, , , 2012
Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη
Γραμματικοπούλου Α., Νίκα Π., Παλαιγεωργίου Γ., 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής, , , 2012
Designing e-learning applications with students: the case of the We!Design methodology. Affective, Interactive and Cognitive Methods for E-Learning Design: Creating an Optimal Education Experience
Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, Tsoukalas Ι., Affective, Interactive and Cognitive Methods for E-Learning Design: Creating an Optimal Education Experience, , , 2009
Educational Technologies and the Emergence of E-Learning 2.0. E-Learning Methodologies and Computer Applications in Archaeology
Siozos,P., & Palaigeorgiou, G., E-Learning Methodologies and Computer Applications in Archaeology, , , 2008

© 2018 eled.uowm.gr