Γνωστικό Αντικείμενο: | |
Γραφείο: | |
Τηλέφωνο: | |
E-mail: | sgiaouri@uowm.gr |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος |
---|
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας, Γρεβενά |
Τίτλος | 2018 |
Πτυχίο | Διδακτορικό |
Τίτλος | Παιδαγωγική με έμφαση στην Ειδική Αγωγή από το Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος | 2010 |
Πτυχίο | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος | Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική του Τομέα Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας της Ιατρικής Σχολής |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Τίτλος | 2001 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Εκπαίδευση στην Οικογενειακή-Συστημική Ψυχοθεραπεία |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Κέντρο Οικογενειακής Ψυχοθεραπείας Θες/νίκης |
Τίτλος | 1999 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Ψυχολογία |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής, Αριστοτελείο Πανεπηστήμιο Θες/νίκης |
Τίτλος | 1995 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Πιστοποιητικό Κατάρτισης «Ορίζοντες της Νευροψυχολογίας: Μάθηση, γλώσσα, γνώση» του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου του |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης «Αναπτυξιακά σύνδρομα και νοητική καθυστέρηση: Σύγχρονα ευρήματα και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις» |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Επιμόρφωση στις Δυσκολίες Μάθησης |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Επιμόρφωση στην εκπαίδευση Κωφών και Βαρήκοων |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Πατρών |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Πιστοποιητικό Κατάρτισης επαγγελματιών ψυχικής υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Τίτλος |
Πτυχίο | Ξένη Γλώσσα |
Τίτλος | Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου C2 |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Πιστοποίηση δεξιοτήτων και γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ Α’ επιπέδου), Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’1 επιπέδου ΤΠΕ) του ΥΠΕΠΘ |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | |
Τίτλος |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (αρ. μητρώου ΕΒ4124) |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΕΚΕΠΙΣ |
Τίτλος |
Θέση - Τίτλος | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ- ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ ‘Η ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΣΥ), Υ.ΠΑΙ.Θ. |
Έτος | 2002-2019 |
Θέση - Τίτλος | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
Έτος | 2002 |
Θέση - Τίτλος | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΔΕΠΑΚ ΚΟΖΑΝΗΣ |
Έτος | 2001-2002 |
Θέση - Τίτλος | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΟΖΑΝΗΣ (ΝΕΛΕ ΚΟΖΑΝΗΣ) |
Έτος | 1997-2000 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Συνέργειες και δραστηριότητες υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες, καθώς και Διαλέξεις στο Εργαστήριο |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» |
Περίοδος | 2018-2019 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Συναισθηματικά και συμπεριφορικά προβλήματα στην προσχολική ηλικία |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
Περίοδος | 2018-2019 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης μαθητών/τριών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο νηπιαγωγείο |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
Περίοδος | 2018-2019 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Σχολική συμβουλευτική και πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με αναπηρία στο σχολείο |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
Περίοδος | 2018-2019 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
Πληροφορίες | Πανεπιστήμιο Frederick Κύπρου, Σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών, (Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό) |
Περίοδος | 2017-2019 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ |
Πληροφορίες | Πανεπιστήμιο Frederick Κύπρου, Σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών, (Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό) |
Περίοδος | 2017-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΝΤΑΞΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή/ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
Περίοδος | 2017-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Εφαρμογές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε τάξεις μικτών ικανοτήτων |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2017-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ & ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2017-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
Περίοδος | 2017-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
Περίοδος | 2016-2017 |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
Περίοδος | 2016-2017 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Συνέργειες και δραστηριότητες υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2015-2017 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Εφαρμογές της γνωστικής ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής σε τάξεις μικτών ικανοτήτων |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2014-2016 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Εξειδικευμένα θέματα σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με νοητική αναπηρία |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2014-2016 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Θέματα νευροψυχολογίας στην εκπαίδευση |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Ψυχολογικές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις της διαφορετικότητας»,Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2014-2015 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
Πληροφορίες | ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2013-2020 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
Πληροφορίες | ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2013-2020 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης |
Περίοδος | 2013 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
Πληροφορίες | ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ |
Περίοδος | 2006-2010 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ |
Πληροφορίες | ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ |
Περίοδος | 2001-2002 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ |
Πληροφορίες | ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ |
Περίοδος | 2001-2002 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | «Ποιος ο ρόλος του χρόνου αντίδρασης και των γνωστικών λειτουργιών σε σχέση με την αναγνωστική ικανότητα παιδιών με ήπια νοητική αναπηρία και οριακή νοημοσύνη; Mία εμπειρική μελέτη» |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Μέλος ερευνητικής ομάδας σε έργο χρηματοδοτούμενο από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας του ΑΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | «Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες» |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Μέλος ερευνητικής ομάδας σε έργο χρηματοδοτούμενο από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας του ΑΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Άλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα |
Τίτλος | Στάθμιση του νέου κλινικού εργαλείου για την εκτίμηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας (WISC-VGR) |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Συμμετοχή ως χορηγήτρια στη διαδικασία ελληνικής στάθμισης του νέου κλινικού εργαλείου για την εκτίμηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας (WISC-VGR) με επιστημονική υπεύθυνη την κα. Α. Στογιαννίδου, Καθηγήτρια του τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. (χορήγηση της κλίμακας σε 12 παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών) |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Άλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα |
Τίτλος | Πανελλαδική Έρευνα με τίτλο «Εκτίμηση Επιπολασμού Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος στα παιδιά στην Ελλάδα |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Συμμετοχή στην πραγματοποίηση Πανελλαδικής Έρευνας σε συνεργασία με τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | “Deaf Adults as Role Models for the Hearing World: Links of the Same Chain - Sing Links” |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Μέλος ερευνητικής ομάδας |
Έτος | 2019 |
Οδηγός παροχής υπηρεσιών τηλεψυχολογίας στο εκπαιδευτικό πεδίο. Γκιαούρη Στεργιανή, Κοζάνη: En-tiposis., , 2020 |
Ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και προαγωγή ψυχολογικής ευημερίας στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα Γκιαούρη Στεργιανή, Κοζάνη: En-tiposis., , 2020 |
Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Προϋποθέσεις Επιτυχούς Ένταξης στο Γενικό Σχολείο Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis, , 2018 |
Εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές/τριες ΣΤ’ Δημοτικού «Στο Γυμνάσιο λέμε ΝΑΙ» Βλαχάβα, Ε., Γκιαούρη, Σ., Μαλούτα, Μ. & Μήλιου, Ζ., Κοζάνη: En-tiposis., , 2017 |
Προβλήματα συμπεριφοράς σε άτομα με νοητική αναπηρία: Διαχείριση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Αλευριάδου, Α., Γκιαούρη, Σ., & Παυλίδου Κ., Αθήνα: Πεδίο, , 2016 |
Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Ανίχνευση δυσκολιών και προτάσεις παρέμβασης Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis. (Πανεπιστημιακό Σύγγραμμα στην Ηλεκτρονική Βάση Εύδοξος), , 2011 |
Γενετικά Σύνδρομα Νοητικής Καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Θεσσαλονίκη: University Studio Press (Πανεπιστημιακό Σύγγραμμα στην Ηλεκτρονική Βάση Εύδοξος), , 2009 |
Revisiting the role of visual perception on the reading skills of students with learning disabilities: Some educational planning challenges Stergiani Giaouri, Eleni Rachanioti, Alexander-Stamatios Antoniou, Anastasia Alevriadou, European Journal of Special Education Research, Vol. 5, Issue 3, 81-99, 2020 |
Aπώλεια, θρήνος και επιπτώσεις του πένθους σε άτομα με νοητική αναπηρία Γκιαούρη, Σ., Αντωνίου, Α.Σ., & Αλευριάδου Α., Ηώς, 6/1, 30-43, 2019 |
Ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης οπτικών πλανών σε παιδιά με νοητική αναπηρία: Εμπειρικά δεδομένα και εκπαιδευτικές προεκτάσεις Αντωνίου, Α.Σ., Γκιαούρη Σ. & Αλευριάδου Α., Π Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 145-164, 2018 |
A Comparative Analysis of Cognitive and Psychosocial Functioning in Children with Writing Disabilities Alevriadou, A., & Giaouri, S., EuropJ Europe’s Journal of Psychology, 7, 154-165, 2016 |
Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities Alevriadou, A., & Giaouri, S., The International Journal of Assessment and Evaluation, Vol. 22, Issue 2, 37-42, 2015 |
The impact of executive functions on the written language process: Some evidence from children with writing disabilities Alevriadou, A., & Giaouri, S., Journal of Psychologists and Counsellors in schools, Vol. 25, Issue 1, 24-37, 2015 |
Second-order mental state attribution in children with intellectual disability: Cognitive functioning and some educational planning challenges Alevriadou, A., & Giaouri, S., Journal of Educational and Developmental Psychology, Vol. 1, Issue 1, 146-153, 2011 |
Ambiguous figures perception and theory of mind understanding in children with intellectual disabilities: An empirical study with some educational implications. Giaouri, S., Alevriadou, A., & Lang, L., International Journal of Academic Research, Vol. 3, Issue 1, 396-400, 2011 |
Are children with Down syndrome susceptible to visual illusions? Giaouri, S., & Alevriadou, A., Procedia Social and Behavioral Sciences, Vol. 15, 1988-1992, 2011 |
The relationship of Inhibitory Processes and Working Memory to Intelligence and Reading Skills in Children with Mild Intellectual Disabilities and Borderline Intelligence Alevriadou, A., Rachanioti, E., & Giaouri, S., International Conference on Social Science, Humanities & Education, 21-23 December, Berlin, Germany, , 2018 |
Η διεπιστημονικότητα στη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συμβάλλοντας στην άρση του σχολικού-κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Κεφάλαιο στο βιβλίο των Καλεράντε, Ε., Βαμβακίδου, Ι., & Σολάκη, Α. (επιμ.). Από τη Ρόζα Λούξεμπουργκ στο τερατώδες είδωλο της Ευρώπης: Οι παθογένειες του καπιταλιστικού συστήματος . Τρίκαλα: Επέκεινα, Φλώρινα, (σελ. 289-30, 2016 |
Individuals with Intellectual Disabilities in the Criminal Justice System: Educational and Gender issues Anastasia Alevriadou, Stergiani Giaouri,& Anthi Koutselini, International Conference Proceedings “Human Rights and Violent Behaviour: The social and Educational Perspective” (pp.333). UNIVERSITY OF CYPRUS, 18-19th of NOVEMBER 2011., Nicosia, Cyprus, , 2012 |
Ανίχνευση επιτελικών λειτουργιών αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Γκιαούρη, Σ., & Αλευριάδου, Α., Κεφάλαιο στο συλλογικό τόμο Γ’ των Βασιλείου, Η., Κοσμόπουλος, Γ., Κρόκου, Ζ., κ.ά. (επιμ.). Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη. Αθήνα: Γρηγόρη, Αθήνα, (σελ. 65-77), 2010 |
Παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Ανίχνευση γνωστικών παραμέτρων αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου στη μητρική γλώσσα Γκιαούρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., Κεφάλαιο στο βιβλίο πρακτικών του 1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ «Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας» που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Θες/νίκη: University Studio Press, Νυμφαίο Φλώρινας, , 2009 |
Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Αλευριάδου, Α., Ραχανιώτη, Ε., & Γκιαούρη, Σ., Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Κεφάλαιο, (σελ. 35-63), 2018 |
Εκπαιδευτικό υλικό: Σενάρια διαφοροποιημένης παιδαγωγικής υποστήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολείο Αλευριάδου, Α., Γκιαούρη, Σ., & Μαυροπαλιάς, Τ., Επιστημονική επιμέλεια σε συλλογικό επιστημονικό τόμο, , , 2018 |
Η συμβολή της διεπιστημονικής συνεργασίας στην άρση των εμποδίων συμπερίληψης των μαθητών/τριών με αναπηρίες στη γενική εκπαίδευση Σούλης, Γκιαούρη, Μαυροπαλιάς και Αλευριάδου, Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ένα σχολείο για όλους, Κεφάλαιο, σελ. 23-39), 2018 |
Εκπαιδευτικό υλικό: Εφαρμογές διαφοροποιημένης παιδαγωγικής υποστήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολείο Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Επιστημονική επιμέλεια σε συλλογικό επιστημονικό τόμο., , , 2017 |
Ενισχύοντας την κοινωνική μάθηση και τη φιλία σε μαθητές/τριες με σύνδρομο Down: Παρεμβάσεις στη συμπεριληπτική εκπαίδευση Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Κουρκούτας, Η.Ε., Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές, Κεφάλαιο, (σελ. 295-31, 2017 |
Children with writing disabilities: Revisiting the role of attention and concentration Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Costa, A. and Villalba, E. (Eds.), Horizons in Neuroscience Research, Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 101-114, 2015 |
Relationship between visual illusion perception and cognitive phenotype of children with Down syndrome Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Costa, A., and Villalba, E. (Eds.)Horizons in Neuroscience Research . Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 221-230, 2013 |
Νευρο-γνωστικό και συμπεριφορικό πρότυπο παιδιών με Δισχιδή ράχη και Υδροκεφαλία Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Μεσσήνης, Μαλεγιαννάκη, Παπαθανασόπουλος, Κλινική Παιδονευροψυχολογία, Κεφάλαιο, (σελ. 89-109, 2012 |
Implementing Technology to Evaluate Social-Cognitive Skills of Children with Down syndrome Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Alard van den Bosch & Elise Dubois (Eds.), New Developments in Down Syndrome Research, Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 266-280, 2012 |