Γκιαούρη Στεργιανή

Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:
Γραφείο:
Τηλέφωνο:
E-mail: sgiaouri@uowm.gr
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΔιοίκηση Επιχειρήσεων
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας, Γρεβενά
Τίτλος2018
ΠτυχίοΔιδακτορικό
ΤίτλοςΠαιδαγωγική με έμφαση στην Ειδική Αγωγή από το Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος2010
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό
ΤίτλοςΚοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική του Τομέα Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας της Ιατρικής Σχολής
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τίτλος2001
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΕκπαίδευση στην Οικογενειακή-Συστημική Ψυχοθεραπεία
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΚέντρο Οικογενειακής Ψυχοθεραπείας Θες/νίκης
Τίτλος1999
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΨυχολογία
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΤμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής, Αριστοτελείο Πανεπηστήμιο Θες/νίκης
Τίτλος1995
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΠιστοποιητικό Κατάρτισης «Ορίζοντες της Νευροψυχολογίας: Μάθηση, γλώσσα, γνώση» του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου του
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστημίου Μακεδονίας
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΠιστοποιητικό Εξειδίκευσης «Αναπτυξιακά σύνδρομα και νοητική καθυστέρηση: Σύγχρονα ευρήματα και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις»
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστημίου Μακεδονίας
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΕπιμόρφωση στις Δυσκολίες Μάθησης
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΕπιμόρφωση στην εκπαίδευση Κωφών και Βαρήκοων
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Πατρών
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΠιστοποιητικό Κατάρτισης επαγγελματιών ψυχικής υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τίτλος
ΠτυχίοΞένη Γλώσσα
ΤίτλοςΠτυχίο Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου C2
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΠιστοποίηση δεξιοτήτων και γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ Α’ επιπέδου), Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’1 επιπέδου ΤΠΕ) του ΥΠΕΠΘ
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία
Τίτλος
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΠιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (αρ. μητρώου ΕΒ4124)
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕΚΕΠΙΣ
Τίτλος
Θέση - ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΟΣ- ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ ‘Η ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΣΥ), Υ.ΠΑΙ.Θ.
Έτος2002-2019
Θέση - ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έτος2002
Θέση - ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΔΕΠΑΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Έτος2001-2002
Θέση - ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΟΖΑΝΗΣ (ΝΕΛΕ ΚΟΖΑΝΗΣ)
Έτος1997-2000
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Συνέργειες και δραστηριότητες υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες, καθώς και Διαλέξεις στο Εργαστήριο
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣυναισθηματικά και συμπεριφορικά προβλήματα στην προσχολική ηλικία
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΨυχοπαιδαγωγική της ένταξης μαθητών/τριών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο νηπιαγωγείο
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣχολική συμβουλευτική και πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με αναπηρία στο σχολείο
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠληροφορίεςΠανεπιστήμιο Frederick Κύπρου, Σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών, (Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
Περίοδος2017-2019
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΠΑΙΔΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
ΠληροφορίεςΠανεπιστήμιο Frederick Κύπρου, Σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών, (Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΝΤΑΞΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή/ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕφαρμογές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε τάξεις μικτών ικανοτήτων
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΑΝΙΧΝΕΥΣΗ & ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ
Περίοδος2016-2017
Είδος ΜαθήματοςΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ
Περίοδος2016-2017
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΣχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Συνέργειες και δραστηριότητες υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2015-2017
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕφαρμογές της γνωστικής ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής σε τάξεις μικτών ικανοτήτων
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2014-2016
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΕξειδικευμένα θέματα σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με νοητική αναπηρία
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2014-2016
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΘέματα νευροψυχολογίας στην εκπαίδευση
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Ψυχολογικές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις της διαφορετικότητας»,Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2014-2015
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠληροφορίεςΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2013-2020
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠληροφορίεςΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2013-2020
Είδος ΜαθήματοςΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Τίτλος ΜαθήματοςΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠληροφορίεςΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Εξωτερική Επιστημονική Συνεργάτης
Περίοδος2013
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠληροφορίεςΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
Περίοδος2006-2010
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠληροφορίεςΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
Περίοδος2001-2002
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΠληροφορίεςΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
Περίοδος2001-2002
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλος«Ποιος ο ρόλος του χρόνου αντίδρασης και των γνωστικών λειτουργιών σε σχέση με την αναγνωστική ικανότητα παιδιών με ήπια νοητική αναπηρία και οριακή νοημοσύνη; Mία εμπειρική μελέτη»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜέλος ερευνητικής ομάδας σε έργο χρηματοδοτούμενο από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας του ΑΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έτος2019
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλος«Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜέλος ερευνητικής ομάδας σε έργο χρηματοδοτούμενο από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας του ΑΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2019
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςΣτάθμιση του νέου κλινικού εργαλείου για την εκτίμηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας (WISC-VGR)
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣυμμετοχή ως χορηγήτρια στη διαδικασία ελληνικής στάθμισης του νέου κλινικού εργαλείου για την εκτίμηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας (WISC-VGR) με επιστημονική υπεύθυνη την κα. Α. Στογιαννίδου, Καθηγήτρια του τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. (χορήγηση της κλίμακας σε 12 παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών)
Έτος2019
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςΠανελλαδική Έρευνα με τίτλο «Εκτίμηση Επιπολασμού Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος στα παιδιά στην Ελλάδα
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΣυμμετοχή στην πραγματοποίηση Πανελλαδικής Έρευνας σε συνεργασία με τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Έτος2019
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Τίτλος“Deaf Adults as Role Models for the Hearing World: Links of the Same Chain - Sing Links”
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΜέλος ερευνητικής ομάδας
Έτος2019
Οδηγός παροχής υπηρεσιών τηλεψυχολογίας στο εκπαιδευτικό πεδίο.
Γκιαούρη Στεργιανή, Κοζάνη: En-tiposis., , 2020
Ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και προαγωγή ψυχολογικής ευημερίας στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα
Γκιαούρη Στεργιανή, Κοζάνη: En-tiposis., , 2020
Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Προϋποθέσεις Επιτυχούς Ένταξης στο Γενικό Σχολείο
Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis, , 2018
Εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές/τριες ΣΤ’ Δημοτικού «Στο Γυμνάσιο λέμε ΝΑΙ»
Βλαχάβα, Ε., Γκιαούρη, Σ., Μαλούτα, Μ. & Μήλιου, Ζ., Κοζάνη: En-tiposis., , 2017
Προβλήματα συμπεριφοράς σε άτομα με νοητική αναπηρία: Διαχείριση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
Αλευριάδου, Α., Γκιαούρη, Σ., & Παυλίδου Κ., Αθήνα: Πεδίο, , 2016
Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Ανίχνευση δυσκολιών και προτάσεις παρέμβασης
Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis. (Πανεπιστημιακό Σύγγραμμα στην Ηλεκτρονική Βάση Εύδοξος), , 2011
Γενετικά Σύνδρομα Νοητικής Καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση
Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Θεσσαλονίκη: University Studio Press (Πανεπιστημιακό Σύγγραμμα στην Ηλεκτρονική Βάση Εύδοξος), , 2009
Revisiting the role of visual perception on the reading skills of students with learning disabilities: Some educational planning challenges
Stergiani Giaouri, Eleni Rachanioti, Alexander-Stamatios Antoniou, Anastasia Alevriadou, European Journal of Special Education Research, Vol. 5, Issue 3, 81-99, 2020
Aπώλεια, θρήνος και επιπτώσεις του πένθους σε άτομα με νοητική αναπηρία
Γκιαούρη, Σ., Αντωνίου, Α.Σ., & Αλευριάδου Α., Ηώς, 6/1, 30-43, 2019
Ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης οπτικών πλανών σε παιδιά με νοητική αναπηρία: Εμπειρικά δεδομένα και εκπαιδευτικές προεκτάσεις
Αντωνίου, Α.Σ., Γκιαούρη Σ. & Αλευριάδου Α., Π Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 145-164, 2018
A Comparative Analysis of Cognitive and Psychosocial Functioning in Children with Writing Disabilities
Alevriadou, A., & Giaouri, S., EuropJ Europe’s Journal of Psychology, 7, 154-165, 2016
Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities
Alevriadou, A., & Giaouri, S., The International Journal of Assessment and Evaluation, Vol. 22, Issue 2, 37-42, 2015
The impact of executive functions on the written language process: Some evidence from children with writing disabilities
Alevriadou, A., & Giaouri, S., Journal of Psychologists and Counsellors in schools, Vol. 25, Issue 1, 24-37, 2015
Second-order mental state attribution in children with intellectual disability: Cognitive functioning and some educational planning challenges
Alevriadou, A., & Giaouri, S., Journal of Educational and Developmental Psychology, Vol. 1, Issue 1, 146-153, 2011
Ambiguous figures perception and theory of mind understanding in children with intellectual disabilities: An empirical study with some educational implications.
Giaouri, S., Alevriadou, A., & Lang, L., International Journal of Academic Research, Vol. 3, Issue 1, 396-400, 2011
Are children with Down syndrome susceptible to visual illusions?
Giaouri, S., & Alevriadou, A., Procedia Social and Behavioral Sciences, Vol. 15, 1988-1992, 2011
The relationship of Inhibitory Processes and Working Memory to Intelligence and Reading Skills in Children with Mild Intellectual Disabilities and Borderline Intelligence
Alevriadou, A., Rachanioti, E., & Giaouri, S., International Conference on Social Science, Humanities & Education, 21-23 December, Berlin, Germany, , 2018
Η διεπιστημονικότητα στη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συμβάλλοντας στην άρση του σχολικού-κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία
Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Κεφάλαιο στο βιβλίο των Καλεράντε, Ε., Βαμβακίδου, Ι., & Σολάκη, Α. (επιμ.). Από τη Ρόζα Λούξεμπουργκ στο τερατώδες είδωλο της Ευρώπης: Οι παθογένειες του καπιταλιστικού συστήματος . Τρίκαλα: Επέκεινα, Φλώρινα, (σελ. 289-30, 2016
Individuals with Intellectual Disabilities in the Criminal Justice System: Educational and Gender issues
Anastasia Alevriadou, Stergiani Giaouri,& Anthi Koutselini, International Conference Proceedings “Human Rights and Violent Behaviour: The social and Educational Perspective” (pp.333). UNIVERSITY OF CYPRUS, 18-19th of NOVEMBER 2011., Nicosia, Cyprus, , 2012
Ανίχνευση επιτελικών λειτουργιών αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Γκιαούρη, Σ., & Αλευριάδου, Α., Κεφάλαιο στο συλλογικό τόμο Γ’ των Βασιλείου, Η., Κοσμόπουλος, Γ., Κρόκου, Ζ., κ.ά. (επιμ.). Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη. Αθήνα: Γρηγόρη, Αθήνα, (σελ. 65-77), 2010
Παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Ανίχνευση γνωστικών παραμέτρων αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου στη μητρική γλώσσα
Γκιαούρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., Κεφάλαιο στο βιβλίο πρακτικών του 1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ «Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας» που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Θες/νίκη: University Studio Press, Νυμφαίο Φλώρινας, , 2009
Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Αλευριάδου, Α., Ραχανιώτη, Ε., & Γκιαούρη, Σ., Διερεύνηση της επίδρασης των γνωστικών παραμέτρων της οπτικής αντίληψης στην αναγνωστική δεξιότητα μαθητών/τριών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Κεφάλαιο, (σελ. 35-63), 2018
Εκπαιδευτικό υλικό: Σενάρια διαφοροποιημένης παιδαγωγικής υποστήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολείο
Αλευριάδου, Α., Γκιαούρη, Σ., & Μαυροπαλιάς, Τ., Επιστημονική επιμέλεια σε συλλογικό επιστημονικό τόμο, , , 2018
Η συμβολή της διεπιστημονικής συνεργασίας στην άρση των εμποδίων συμπερίληψης των μαθητών/τριών με αναπηρίες στη γενική εκπαίδευση
Σούλης, Γκιαούρη, Μαυροπαλιάς και Αλευριάδου, Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ένα σχολείο για όλους, Κεφάλαιο, σελ. 23-39), 2018
Εκπαιδευτικό υλικό: Εφαρμογές διαφοροποιημένης παιδαγωγικής υποστήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολείο
Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Επιστημονική επιμέλεια σε συλλογικό επιστημονικό τόμο., , , 2017
Ενισχύοντας την κοινωνική μάθηση και τη φιλία σε μαθητές/τριες με σύνδρομο Down: Παρεμβάσεις στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
Αλευριάδου, Α., & Γκιαούρη, Σ., Κουρκούτας, Η.Ε., Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές, Κεφάλαιο, (σελ. 295-31, 2017
Children with writing disabilities: Revisiting the role of attention and concentration
Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Costa, A. and Villalba, E. (Eds.), Horizons in Neuroscience Research, Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 101-114, 2015
Relationship between visual illusion perception and cognitive phenotype of children with Down syndrome
Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Costa, A., and Villalba, E. (Eds.)Horizons in Neuroscience Research . Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 221-230, 2013
Νευρο-γνωστικό και συμπεριφορικό πρότυπο παιδιών με Δισχιδή ράχη και Υδροκεφαλία
Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Μεσσήνης, Μαλεγιαννάκη, Παπαθανασόπουλος, Κλινική Παιδονευροψυχολογία, Κεφάλαιο, (σελ. 89-109, 2012
Implementing Technology to Evaluate Social-Cognitive Skills of Children with Down syndrome
Alevriadou, A., & Giaouri, S., In Alard van den Bosch & Elise Dubois (Eds.), New Developments in Down Syndrome Research, Nova Science Publishers, Inc., Κεφάλαιο, (pp. 266-280, 2012

© 2018 eled.uowm.gr

Μέγεθος γραμματοσειράς
Αντίθεση