Τρόπος παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών |
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος: Οι ΤΠΕ χρησιμοποιούνται κατά τη διδασκαλία του μαθήματος. Προβάλλονται παρουσιάσεις μέσω του Η/Υ και του data projector οι οποίες στη συνέχεια αναρτώνται στον ιστοχώρο του μαθήματος (eclass). Χρήση μαθησιακών βοηθημάτων βασισμένων σε ΤΠΕ: Δε χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα μαθησιακά βοηθήματα εκτός από τις παρουσιάσεις σε ηλεκτρονική μορφή. Χρήση ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση: Δεν υφίσταται εργαστηριακή εκπαίδευση. Χρήση ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών: Οι ΤΠΕ χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση των φοιτητών εφόσον οι βαθμολογίες τους καταχωρούνται ηλεκτρονικά. Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με τους φοιτητές: Στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιείται η σχετική πλατφόρμα επικοινωνίας (eclass) τόσο για την ανάρτηση ανακοινώσεων αλλά και ζητημάτων σχετικών με το μάθημα. Επίσης, χρησιμοποιείται και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. |
||||||||||||
Οργάνωση διδασκαλίας |
|
||||||||||||
Αξιολόγηση φοιτητών |
1. Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου. 2. Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας. 3. Διασφάλιση διαφάνεια στην αξιολόγηση της επιδοσης των φοιτητών: Μέσω του καθορισμού των κριτηρίων στην έναρξη διεξαγωγής του μαθήματος και της ανάρτησής τους στον ιστοχώρο του μαθήματος. |
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
• Dubrin, A.J. (1998). ‘Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ / επιμ. Σαρρής Νίκος’. Αθήνα : ΕΛΛΗΝ. • Αθανασούλα-Ρέππα, Α. (1999). Η Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και η Περιφερειακή της διάσταση στην Ελλάδα (1980-1990). Αθήνα : Έλλην. • Aνδρέου, Α. & Παπακωνσταντίνου, Γ. (1990). Οργάνωση και διοίκηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Αθήνα : εκδ. Εξάντας. • Ανδρέου, Α. και Παπακωνσταντίνου, Γ. (1994). Εξουσία και οργάνωση - διοίκηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Αθήνα : εκδ. Νέα Σύνορα - Α.Α. Λιβάνη. • Ανδρέου, Α. (1998). Ζητήματα Διοίκησης της εκπαίδευσης. Αθήνα : Βιβλιογονία. • Βαλσαμόπουλος, Ν. (1998). Ο διευθυντής δημοτικού σχολείου-νηπιαγωγείου. Λάρισα : Εκπαιδευτική Επικοινωνία. • Βαλσαμόπουλος, Ν. (2000). Ο Νομικός Σύμβουλος Σχολείων και Εκπαιδευτικών, τομ. Α και Β. Λάρισα. • Ζαβλανός, Μ. (1984). Οργάνωση και διοίκηση. τόμος Α’, Αθήνα : εκδ. Έλλην. • Ζαβλανός, Μ. (1987). Οργάνωση και διοίκηση. τόμος Β’, Αθήνα : εκδ. Έλλην. • Ζαβλανός, Μ. (1998). Μάνατζμεντ. Αθήνα : Έλλην. • Ζαβλανός, Μ. (2003). Η Ολική Ποιότητα στην Εκπαίδευση. Αθήνα : Σταμούλης. • Ιορδανίδης, Γ. (2002). Ο ρόλος του Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Γραφείου Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης. • Κωνσταντίνου, Χ.Ι. (1994). Το σχολείο ως γραφειοκρατικός οργανισμός και ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε αυτόν. Αθήνα : Σμυρνιωτάκης. • Κώτσης, Κ. (2000). Νομοθεσία για τη διοίκηση και λειτουργία της εκπαίδευσης. Αθήνα : Κλειδάς. • Κωτσίκης, Ε. (1993). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα : εκδ. Έλλην. • Κωτσίκης, Ε. (2001). Εκπαιδευτικά συστήματα-Οργάνωση και Διοίκηση. Αθήνα : Έλλην. • Μακρυδημήτρης, Α. (1996). ‘Η διοίκηση σε κρίση’. Αθήνα : Νέα Σύνορα - Λιβάνη. • Μακρυδημήτρης, Α. (1999). ‘Διοίκηση και κοινωνία’. Αθήνα : Θεμέλιο. • Μιχόπουλος, Β.Α. (1993). Η εκπαίδευση στο πλαίσιο της οργανωτικής θεωρίας. Αθήνα : Αυτοέκδοση. • Μιχόπουλος, Β.Α. (1994). Νομικό πλαίσιο και θεσμοί της εκπαίδευσης. Αθήνα : Αυτοέκδοση. • Μιχόπουλος, Β.Α. (2002). Εκπαιδευτικό Δίκαιο. Αθήνα : Αυτοέκδοση. • Μπουραντάς, Δ. (1992). Μάνατζμεντ : Οργανωτική θεωρία και συμπεράσματα. Αθήνα : Εκδόσεις Team. • Μπουραντάς, Δ. (2001). Μάνατζμεντ : θεωρητικό υπόβαθρο-σύγχρονες προοπτικές. Αθήνα : Μπένου. • Παναγιωτοπούλου, Ρ. (1997). Η επικοινωνία στις οργανώσεις. Αθήνα : Κριτική. • Παπαδόπουλος, Σ. (1996). Οργάνωση και διοίκηση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρη. • Παπαναούμ, Ζ. (1995). Η διεύθυνση του σχολείου. Θεσσαλονίκη : εκδ. Κυριακίδη. • Παπαναούμ, Ζ. (επιμ.) (2000). ‘Ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα : από τη θεωρία στην πράξη’. Θεσσαλονίκη. • Πασιαρδή, Γ. (2001). Το σχολικό κλίμα. Αθήνα : Δαρδανός. • Πασιαρδής, Π. (2004). Εκπαιδευτική ηγεσία. Αθήνα : Μεταίχμιο. • Πασιαρδής, Π. & Πασιαρδή, Γ. (2000). Αποτελεσματικά σχολεία : πραγματικότητα ή ουτοπία;. Αθήνα : Δαρδανός. • Πουλής, Π. (1999). ‘Δίκαιο της εκπαίδευσης’. Θεσσαλονίκη : Σάκκουλας. • Πουλής, Π. (2001). ‘Εκπαιδευτικό Δίκαιο και Θεσμοί.. Θεσσαλονίκη : Σάκκουλας. • Σαΐτη, Α. (2000). Εκπαίδευση και οικονομική ανάπτυξη. Αθήνα : Δαρδανός. • Σαϊτης, Χ. (2005). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα : Ατραπός. • Σαΐτης, Χ. (2001). Η λειτουργία του σχολείου μέσα από τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων. Αθήνα : Ατραπός. • Σαΐτης, Χ. (2002). Ο διευθυντής στο σύγχρονο σχολείο. Αθήνα : Ατραπός. • Σαΐτης, Χ. (2005). Οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων. Αθήνα : Ατραπός. • Χατζηπαναγιώτου, Π. (2003). Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης. • Χατζηπαντελή, Π. (1999). Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Αθήνα : Μεταίχμιο.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Educational Management, Administration and Leadership International Studies in Educational Administration School Leadership and Management Management in Education Educational Administration Quarterly